Ik vind van wel. Maar dan ook echt leuk. We hebben er zelf geen, maar kan ook prima zonder Mijn vriend zou daarentegen maar wat graag zo'n ding voor z'n verjaardag krijgen!
Ik vind het erg handig als het gaat om het surfen op internet. Verder is Apple wel heel slim geweest en heeft voor alles een eigen programma. Verder vind ik het toetsenbord ook niet heel handig, maar daar leer je wel mee omgaan . Ik hoor van meerdere mensen dat ze een ander merk kopen omdat daar standaard word op zit en alles makkelijker zoals op een gewone pc of laptop. Maar ja dat is natuurlijk ook persoonlijk. Ik kan zeker zonder de ipad, maar ja ik kom qua techniek en snufjes echt uit de middeleeuwe (heb nog een antieke nokia 1600, dus zegt genoeg )
Oh...ik ben helemaal dol op mijn Ipad2. En ik gebruik hem niet eens helemaal waar hij voor bedoeld is. (daarmee bedoel ik niet alle functies). Maar ik neem hem echt overal mee naar toe. Mijn handtas is zo uitgezocht dat ik een apart vakje heb voor de ipad zodat ik hem overal bij de hand heb. Erg handig als je mensen foto's wil laten zien. Maar ook heb je tegenwoordig op heel veel plaatsen internet (WiFi) en dan kun je ook even snel dingen controleren. Verder is het gewoon een makkelijk ding wat bij ons op de bank ligt als we s avonds tv kijken. Even de mail checken, even de gids bekijken etc. Grote stukken tekst typen doe ik wel liever op de laptop. Die heb je zeker ook wel nodig. De Ipad is een handig ding voor erbij, maar niet als vervanging van.
De Ipad is echt mijn grote vriend in huis haha. Dat verklaart wel gelijk de vreemde berichten hier. Dat is namelijk wel echt een nadeel! Ik typ sneller dan de Ipad kan handelen volgens mij. Maar voor de rest is het een perfect ding.
Nee we hebben er een en dat ding ligt hier een beetje te verstoffen. Maar dat komt omdat wij 2 laptops onder hebben en dat ding niet echt nodig hebben. Ik denk dat als wij alleen een pc hadden en dan effe wilde surfen op internet op de bank hij veel meer gebruikt zou worden.
Ik vind het een fijn ding, al is hij van mijn man. Ik gebruik hem het meest. Ik kan op internet snuffelen, terwijl ik lekker op de bank lig of 's avonds in bed. Ook fijn toen ik bij de geboorte in het ziekenhuis lag.
Wij hebben er sinds kort 1, maar ik pak toch vaak de laptop. Mijn man gebruikt hem voor zijn werk en dochter vindt hem geweldig, maar ik ben nog niet helemaal om.
Ja, ik vind hem keileuk, moet alleen de autocorrectiecode uitzetten, of althans ff kijken of dat kan want dat is soms wel irritant! Verder gebruik ik hem de hele dag door, ff snel googlen, of ff mijn hele serie spellen van stormid8 bijhouden, superieure spelletjes en gratis!! Nee ik vind hem ideaal. Maar wij hebben er wel een laptop bij, voor documenten printen en word is dat wel handig, maar verder doe ik nu bijn alles op de iPad, wij hebben hier iPad 2 . HEt schijnt wel dat binnenkort de ipad3 uitkomt, misschien da het de moeite loont om dat even uitgeziekten want dan zal de 1e en de 2 e misschien we goedkoper worden! Groetjes joyce
jaa echt heel leuk hoor! heb hem ook gekregen voor mn verjaardag, en gebruik hem elke dag.... mijn dochter spelen er heel vaak spelletjes op ook! fantastische uitvinding.... vooral de games zoals restaurant story hahah verslaaaaaaavend....
Ik heb zelf een goedkope tablet en mijn man heeft een ipad. Ik kan je wel vertellen dat die ipad echt zoveel leuker is! Grafisch is ie super en de apps zijn echt 10x beter.
Hier ook verslaafd. Wij hebben er allebei 1. Man neemt die van hem steevast mee de wc op . Heeft een favo spelletje, dus bezoek aan de wc duurt bij hem nu drie kwartier. Mijn Ipad is altijd bij mij in de buurt. Sleep hem echt overal mee naartoe, heb ook 3G.
och jee allemaal positieve reacties hihi. Dat moet m maar gaan worden dan denk, dat mijn man wel verrast zal zijn. Nou ik moet ook een nieuw mobiel telefoon abbonement angezien mijne is verlopen...IEMAND NOG SUPER SUGGESTIES???
Ik vind het niks en ik dacht van te voren dat ik hem echt helemaal geweldig zou vinden! Het surfen werkt echt niet handig, hij crashed vaak en je klikt heel vaak net verkeerd. Heel irritant is dat je niet terug kan, alleen home. Een voorbeeld: mijn zoontje klikt weer eens op de reclame in een spelletje, je kan dan niet terug naar het spelletje, je moet overal uit en het spelletje opnieuw opstarten. Surfen op mijn telefoon (htc desire) gaat zo mogelijk nog iets beter en de apps zijn van android 1000x beter! Er is veel meer gratis en veel meer keus.
Met kerst de iPad 2 van m'n moeder gehad. Ik vind het toch wel een stuk prettiger internetten dan op m'n iPhone of laptop. Spelletjes zijn leuk voor de kids. Blijft natuurlijk echt ruk dat er geen flash op zit.
Leuk vind ik hem zeker! Maar voor erbij. Niet als vervanging van een pc of laptop! Gewoon om lekker op de bank of in bed te internetten. Of spelletjes, filmpjes voor de kleine. Maar niet om echt op te werken!
Ook hier een iPad 2 echt een ideaal ding gebruikt heb heel veel neem hem ook overal mee naar toe werk,school. Ik vind hem beter dan die onhandige groote laptop die ik altijd mee moest slepen. De app die ik het meeste gebruik is page is een vervanger voor word zeg maar echt is heel fijn. Powerpoint kun je maken en als je iets wil uitprinten stuur je het naar de pc,laptop em zet hij het om in een word bestand. Ook kijk ik er films op tv en speel spelletjes appel heeft heel veel apps. Enige nadeel wat hij had wat tegen mij gezegt werd is dat de iPad geen flash sites kon openen maar ook daar is een app voor iswifter dus dat is geen probleem. Geen spijt van dus
Zelf gebruik ik liever de laptop, maar manlief is zwaar verslaafd aan zijn Galaxy Tab. (en dochterlief ook.... )
Mijn moeder heeft zowel een mac als een iphone, maar tóch is ze helemaal verslaafd aan haar ipad Snap er zelf niks van, maar nou ja
Wij hebben er een ipad 1 en een 2, ik doe er niet echt veel op... Vind mijn iphone veel fijner.. Mijn man en zoontje doen wel veel op dat ding..