Is een kindje wel voor ons weggelegd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Zal toch voor je duimen ;) en adopteren of pleegkinderen zou ik ook niet kunnen... mijn wens is er zeker wel maar wel op deze natuurlijke manier anders niet...

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dankje :D en ik duim ook voor jou dat jou wens uitkomt, op de manier als jij wenst (hmmm dat leest als een rare zin ;))

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Haha snap hem wel dankje ook :) we geven nog lang niet op ben bijna 26 dus haha

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Wou nog even zeggen dat ik je blogs knap geschreven vind! ga zo door, mooi dat je alles zo kan omschrijven wish you the best girl :)

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

ben het volledig met je eens maar tarwegras en al die andere spullen die ze noemt om zwanger te worden wow! Daar gaan mijn haren ook recht van overheid staan, kan toch nooit gezond meer zijn? Op foliumzuur na dan;) de rest lijkt me echt allemaal mega overdreven.

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    thanks!

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Niet tarwegras, maar tarwekiemolie. En er zijn vrouwen die daar baat bij hebben. Ik heb zelf ook een batterij aan middeltjes geprobeerd. De een wetenschappelijk bewezen en het ander 'van horen zeggen' of homeopathisch.
    Of het overdreven is... De vrouwen die na gebruik ervan zwanger werden of zwanger bleven denken daar vast anders over ;)

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Een obsessie is denk ik niet het goede woord. Levensvervulling dan eerder. Het is het enige wat ik al zo lang als ik bewust kan denken zeker wist: ik wil moeder worden.
    Zo voel ik dat.

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dat is ook iets wat iedereen voor zichzelf moet beslissen he. Hoe graag wil je iets, wat ben je bereid ervoor te doen of te laten, kun je het accepteren als het niet lukt, etcetera etcetera. Dat is zo persoonlijk. Niet alleen van de vrouw, maar ook van de man en van het stel.

10. Aries

Aries Niet meer actief

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik herken je situatie heel erg. Om me heen lijken veel mensen óf zo zwanger te zijn óf de nodige hulp nodig te hebben en hoewel je leest dat het gebruikelijk is er een jaar over te doen, krijg je toch het gevoel dat er iets niet helemaal goed is als je er al bijna een jaar over doet. Ik heb ook geen verklaring waarom het bij ons de eerste tien maanden niet is gelukt, want ik heb niet het idee dat we nu iets anders hebben gedaan, maar bij ons was het eindelijk raak in ronde 11! Hopelijk wordt het ook jouw lucky number :)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wauw... ben jij wel helemaal lekker met wat je zegt ?

Foliumzuur ben je in die hoeveelheid nodig om een juiste spiegel op te bouwen. Dat jij dat niet doet is jou probleem en jou domheid.

En al die extra dingen.. die zijn sommige mensen heel hard nodig om zwanger te worden. Zoals wij..

Mensen zoals jij, zouden eigenlijk juist geen kinderen mogen krijgen.. idioot.

12. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Sodeyu.. ik wil jou over een jaar nog wel eens horen!
    En waarom ben jij dan ook met appjes ed bezig? Denk je dat jouw moeder natuur dat heeft gemaakt ofzo?

En te weinig foliumzuur slikken, jeetje nu ben je een knappe meid hoor!
    Je hebt dus echt geen idee waarom je foliumzuur slikt.
    Maar tja wat wil je ook als moeder natuur alles regelt:)

13. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    En er is niemand die de finesse leest dat al die middelen zorgen voor control en dat controle zich uiteindelijk om gaat zetten in STRESS EN DRUK.
    Daar ging het om!

Je raakt sneller zwanger door minder controle op de situatie te willen houden ipv er elke maand over te gaan lopen stressen, is volgens mij zelfs nog steeds een veelgehoorde "stress is slecht voor de foetus".....Nou, het is voor niemand goed.

Maar goed, vragen naar wat iemand bedoeld (of goed lezen) is moeilijk blijkbaar.

14. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Oh en het appje was meer om de voortgang nu ik net gestopt ben met de pil een beetje in de gaten te houden.

En het foliumzuur ken ik goed genoeg, echter een onregelmatig leven zorgt soms voor ook onregelmatig dingen als eten en dus je supplementen innemen.

15. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Oh joh! Dát had ik moeten doen! Minder stressen! Waren mn eileiders vast open gegaan.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Meisje.. je wordt echt niet minder snel zwanger door dat je er aan denkt. Dat is de grootste fabel die er is.

Vrouwen in de oorlog raakten ook zwanger. Over stress gesproken he.. jeetje.. knap hoor..

Ik heb er ook aan gedacht toen ik stopte met de pil. Ik kreeg ook boven staand advies. Niet teveel aan denken. Ja ik heb et aan gedacht dus nu is mijn straf dat ik niet zwanger wordt en mijn man erg slecht zaad heeft? Kind komop zeg.. Onder welke steen kom jij vandaag..

Dit soort uitspraken hoor je alleen van mensen die niks hebben meegemaakt omtrent zwanger worden.. en niet van mensen die er van alles vanaf weten. Als je eenmaal jn de mmm zit ben je meer bezig met zwanger worden dan ooit en Oh hemel.. dan raken dr mensen zwanger! Hoe kan dat nou!!

En er zit geen lieve boodschap in jou bericht om mensen te helpen. Jou bericht is kwetsend en je doet alsof mensen dit over zichzelf afroepen. Ik hoor jou graag over een jaar of 2 weer. Want moeder natuur zal jou misschien ook wel straffen.

Ik zou zeggen stop met je app en foliumzuur. Want dat heeft moeder natuur ook niet gemaakt. Gewoon lekker natuurlijk. En zien waar je eindigt. Succes meis!!

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je hebt meer foliumzuur nodig dan in je voeding te vinden is...
    je kunt er zoveel ellende mee voorkomen... maarja be my guest. en ja het is een dooddoener met stress enz... ik was super relaxed met nummer 1 en was pas na 8 rondes raak en nu super gestressed en gelijk in 1 keer raak....
    mijn moeder was 2 jaar bezig om van mij zwanger te worden. huisarts wilde haar niet doorsturen (en blijkbaar had ze niet de moed om gewoon op haar strepen te staan...)
    dus alles kan nog. maar kan me voorstellen dat je moed je in de schoenen zakt... knuf!

18. Amare

Amare Niet meer actief

Niet doen joh, gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
    Al die controle zorgt voor stress en druk heb ik ergens gelezen ;)

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ooh bubblez je vat de koe bij de horens!

Sommigen hebben gewoon niet meer verstand dan dit!
    Weten bij God niet waar ze over praten;)

20. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Zie hier wederom; vragen om uitleg is blijkbaar moeilijk en van aannames krijg je dit soort gelul. Gelul waar niemand op zit te wachten ( ja kom maar met de verwijten "ja maar jij begon").

Laat beheer aub het bericht weghalen want ongeacht welke uitleg ik geef, het is toch niet goed of het wordt verkeerd geïnterpreteerd.

Deel Deze Pagina