Ja horecabedrijf.....tenminste, we hebben een Sociaal Cultureel Partycentrum hahaha. We proberen om de mensen weer een beetje samen te krijgen door middel van activiteiten, muziek, etc. En daarnaast hebben we dus zaalverhuur, snooker-biljarttafelverhuur... 3 etages in totaal. Lol, ik rook nog wel (met pil en roken stoppen tegelijk ging even niet goed vorige week), maar ben wel drastisch geminderd (van bijna een pakje (á 24st) per dag naar ongeveer 8 a 10 nu) en wil als ik van die ontpilverschijnselen af ben (loop nu nog met dikke koppijn elke dag) ok echt wel gaan stoppen. Maar ik drink verder niet, dus dat is dan weer ergens mijn "voordeel" dat ik niet zoals mijn zus én roken én drinken opzij moet zetten ervoor
hahaha herkenbaar Ah maar je went er van zelf wel aan hoor zou alleen de aanwijzingen wat minder strak nemen. zou van ontbijt gewoon eten maken . Help je jezelf ook
Lol, ja het is wel een poging waard. (Hoewel mijn ADHD-kop dan waarschijnlijk alsnog hetzelfde doet als met de multivit op de dagen dat ik laat ben met eten, maar wie weet )
Ik moet geloof ik afkicken van de ADHD-handel-tips aangaande organisatie. Blijkbaar zit dat bij mij al zo ingebakken dat ik dus moeite heb met nuances zien in aanwijzingen hahahah
Eline, ik tel de rondes niet eens meer merk ik. April afgelopen jaar heb ik mijn spiraal laten verwijderen en nu zijn we een jaar verder. De reden dat wij nog met lege handen staan is wat anders dan die van jullie maar het gevoel lijkt me vergelijkbaar. Iedereen is ons voorbij, vriendinnen zijn zwanger van hun tweede, derde of zelfs vierde kindje en wij wachten nog steeds. Het wordt merk ik wel makkelijker op de één of andere manier. Ik zou alvast een afspraak maken met je h.a. voor een doorverwijzing naar een gynaecoloog. Die willen namelijk nogal eens een wachtlijst hebben. Misschien dat dit je rust geeft. Succes meid! Ik hoop dat het jullie snel gegund is.
ALs je maar stopt bij een positieve test Maar wel gaaf zo een eigen bedrijf! Wel pittig lijkt me. Doen jullie het met z'n tweeën? of nog wel mensen in dienst?
Zijn in de basis met zijn tweeën, maar hebben wel een club vrijwilligers waar we echt heel veel aan hebben. Mensen in dienst nemen gaat hem nog even niet worden (begin April pas open gegaan en tegen een hoop verborgen kosten aangelopen binnen het pand zelf), maar we hopen dit toch wel met een klein jaartje te kunnen doen. Zo niet, dan hebben vriendlief en ik al afgesproken dat als ik zwanger ben tegen die tijd de openingstijden altijd zo aangepast kunnen worden dat hij het operationele deel in zijn eentje gaat doen en ik op de achtergrond de administratie blijf doen.
Ik zeg 'iemand'. Voor iemand die zich beklaagt over slecht-lezende forummers ben je zelf ook niet echt zorgvuldig.
De discussie verloopt keurig netjes, verschillende mensen vinden het interessant. Wat is het probleem precies? En hoezo zou dat sneu zijn? Ik zou het als TS hartstikke mooi vinden dat mijn vraag naast allerlei persoonlijke hart-onder-de-riem reacties ook zo'n inhoudelijke discussie teweeg brengt. En mocht deze TS daar anders over denken, dan kan ze ons dat toch zelf vertellen?
Omdat men er eeuwig over door kan gaan plus dat het niet over haar gaat meer maar over iedereen hierzo nu De positieve reacties zijn prima maar het gaat nog steeds over die ene reactie en jij kan het wel leuk vinden maar wil niet zeggen dat ander dat wel vind
Even een dikke knuffel! Kan me nog zo goed herinnerherinneren dat ik op dat punt stond. Voor ons heeft het uiteindelijk 5 jaar geduurd maaaaar het is gelukt! Hoop dat je binnen afzienbare tijd ook een mooi wondertje mag verwachten!
Ik claim nergens te weten wat TS vindt. Ik stel alleen voor om dat aan haar te laten. Dan praten de mensen met elkaar door die dat willen. En als TS dat vervelend vindt, dan meldt zij zich. En als jij het vervelend vindt, dan praat je niet meer mee.
Ik vind het niet erg dacht ook alleen even aan de topic starter nu anders was ik gister niet in discussie hier gegaan als ik het vervelend vond
Lees in stilte mee, maar ik krijg de indruk dat de geldingsdrang hier erg hoog is. Kinders, kinders toch... "Leven en laten leven"! Aan Eline: houd moed. Ik vind het erg sterk van je dat je je hoofd recht houdt en doorgaat. We hopen allemaal op een kindje voor jou!
Eline ik kan je wel een heleboel aanmoedigende woorden geven. Maar er zijn al een heleboel lieve mede forumleden die dit hebben gedaan. Zelf zitten wij in ronde 6 op dit moment. Ook gister weer ongesteld geworden, dus even een dikke baaldag! Voor ons staat de afspraak richting het ziekenhuis alweer gepland voor aanstaande dinsdag. Dit ivm meerdere miskramen en vermoedens van pcos. Hoop hier heel erg op een verlossend woord dat ze wat kunnen betekenen en niet dat het dikke pech is geweest. Meid houd moed!!!
Fanatasie mam super voor je uitleg, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Maar daarom ook zoveel mensen zoveel meningen.
Eline; snap echt heeeel goed hoe je je voelt meid! Echt troostende woorden heb ik niet, behalve dat ik begrijp hoe je je voelt. En dat het heel goed is om af en toe je angst en twijfel te uiten. Een dikke digitale knuffel
Het is soms lastig ja. Maar uiteindelijk zul je niet minder van je kindje houden als het een jaar later geboren is. Daar troost ik mezelf maar mee. En we kunnen de ongemakken nog even uitstellen. Ter info: Pregnancy expectation vs reality. Ladies, consider yourselves warned. - 9GAG
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden, Dat doet me erg goed! Deze ronde gaan we er weer voor! mocht het deze ronde weer niet lukken gaan we een bezoekje brengen aan de huisarts.