Verwarring ovulatietest, week te vroeg?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JuullesD, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Hallo!
    Vorige cyclus heb ik getempt, en ovu testen gedaan. Ik had een hele mooie grafiek, plus verhoogde temp. En pos. Ovu test op de juiste momenten. Totale duur cyclus was 32 dagen, LF 15 dagen.

    Nu met de nieuwe cyclus was de verwachtte eisprong op 3/4 oktober, dus ik wilde vandaag beginnen met ovu testen. Tempjes gingen niet helemaal goed helaas, omdat ik al een week/halve week grieperig ben en mijn temp dus hoger is in de ochtend.
    Ik zal voor het geval dat wel even de grafiek bijvoegen, maar je kan er dus niks aan afleiden.
    Maar goed, to the point:
    Ik heb net een ovu test gedaan, en ik kreeg een goeie streep. Vijf dagen voor verwachtte eisprong! (Dezelfde streep kreeg ik vorige cyclus, en is voor mij dus positief)

    Wat kan dit zijn? ik vind het zo vroeg na mijn menstruatie....iemand ideeën?
     
  2. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Ps: FF gaf wel een eisprong aan op 24 september, doordat ik ziek werd. Maar die heb ik handmatig uitgezet!
     
  3. Smeetjuh1990

    Smeetjuh1990 Bekend lid

    11 mei 2014
    974
    0
    16
    De lijn is nog niet donkerder dan de controle streep, is dus nog geen positieve test. Action test? Ik kreeg zelf geen goede resultaten met action.
    Ik had vorige cyclus mijn eisprong op dag 16 en deze cyclus op dag 23 :p Dus het kan zeker schuiven.
    Aan je ondertekening te zien is dit ook pas je 2e ronde, dus kan zeker nog afwisselen!
     
  4. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    De vorige keer had ik bij mijn eisprong ook zo een streep, en die werd ondersteund door de temp. Stijging:) dus vandaar dat deze streep voor mij positief is.
    Ik vind het alleen wel een hoop verschil, maar dat is dus niet echt een bijzonder iets?
     
  5. Smeetjuh1990

    Smeetjuh1990 Bekend lid

    11 mei 2014
    974
    0
    16
    Nee, zeker niet in het begin. Het kan zo schommelen! Zou voor de zekerheid wel door blijven testen met je ovu testen, controleren of dit ook echt je piek is geweest :)
     
  6. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Spannend, bedankt:)
     
  7. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Zo positief als dit heb ik 'm nog niet eerder gehad:)
    We hebben geloof ik de juiste dagen geklust ook, alleen vrijdag overgeslagen, maar donderdag wel dus dat zit wel goed dan toch?
     
  8. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik heb het zelfde.. vorige week zondag ongesteld geworden.. altijd een cyclus van 30 dagen en gisteren al een ovualtie test met een redelijke streep vandaag even af wachten maar het is wel vroeg toch?
     
  9. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Die laatste is wel positief hoor.. Je zit nu op dag 12 , ei komt nu binnen 24-48 uur, dus netjes hoor :D
     
  10. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Ik heb net weer een testje gedaan, en hij is nu heel licht...dus maar een klein streepje. Daaruit concludeer ik dus dat mijn ei echt echt vandaag was!
     
  11. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    hey jules!

    ik zie net dat je een positieve zwangerschapstest heb gehad!
    spannend zeg! gefeliciteerd!
    zie ook dat je een bloeding heb gehad! hoop voor je dat alles goed is!

    x
     

Deel Deze Pagina