hoi, mijn dochter is bijna 15 maanden oud maar is niet te genieten. ze heeft een antibiotica kuur voor haar oorontstekking maar dit is bijna een week geleden. ze is zo zeurderig, kan niet meer alleen spelen wat ze eerder altijd allee maar deed. wil niet eten moet haar echt afleiden met vanalles e nog wat. wordt er nou zo moe van dat gehuil en gejengel. ze slaapt wel goed. en tussen de middag zelfs og 3 uur (dit doet ze altijd al) wat is er nou toch met haar? als ik haar oppak is het iet goed, als ik met haar speel is het niet goed. niks is goed.
Klinkt als de 15 maanden sprong. Hier duurde hij maar 2 weken gelukkig, maar er zijn ook dames op het forum met kindjes die er veel langer last van hadden. We hebben een apart klets topic bij de mamma's (sprongen monsters) voor als je je frustraties kwijt wil . Sterkte!
Naast de ooronsteking komt het me erg bekend voor. Ik schrijf ook mee bij de sprongenmonsters mama's. Wij gaan hier nu de 4e week van de 15mnd sprong in. Moet je nog naar de ha terug voor de oortjes? Dat zou ik dan nog wel even doen misschien. Om uit te sluiten dat er nog iets sluimert in haar oortje(s).
Ik pa me aan bij de bovenste 2 dames! Even een extra check bij de ha mbt haar oortjes maar ik denk persoonlijk dat je in de fijne 15-maandensprong bent beland! Wij zitten er nu ook al zo'n 4 weken in. Maar overdag wordt het beter, alleen 's anchts is het nog prut! Succes meis en wellicht tot in ons sprongenmonstertjes-topic!
Hi, mijn dochtertje net zo (alleen 19 maanden) maar wel antibiotica voor haar oortjes...weet niet of het daar door kan komen? Ze eet inderdaad ook veel slechter en is niet te genieten, net een ander topic over geopend... Ze speelde nooit al veel alleen maar het is nu nog erger... Zucht, geen tips dus maar je bent niet alleen!