Wanneer brengen jullie je baby naar bed als de avondvoeding om 21:00 valt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmely, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik vroeg me dit even af..
    Wij starten de dag wanneer onze dochter wakker wordt en maken haar niet wakker voor de eerste voeding.
    Vaak is de eerste fles rond 07:00 / 07:30, dus valt de avondfles dan rond 19:00 waarna ze naar bed gaat, ze is er dan ook echt aan toe om te slapen. Vanmorgen werd ze laat wakker en kreeg de eerste voeding rond 08:45. Ik heb haar nu net naar bed gebracht en wacht dan totdat ze zich vanavond meldt voor een fles welke ze anders dus om een uur of 20:45 zou krijgen en daarna naar bed zou gaan. Het in slaap vallen gaat nu minder gemakkelijk. Hoe doen jullie dat als de kleine de laatste fles rond 21:00 's avonds heeft?
    Ze krijgt dan voor de nacht niet meer, deze flessen vallen nu samen.
    Ik ben benieuwd.

Groetjes Emmely

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoe oud is je kindje? Dat

Hier wachte ik nooit op de avond fles die kreeg ze als ze wakker werd zelfde als met de nacht fles en ochtend.

Ze kwam altijd van zelf.

Succes

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja hoe oud is ze?

Ik zou dr anders idd ook gewoon vanzelf laten komen, of desnoods voor 19.00 uur een klein flesje geven en dan gewoon nog een avondfles. Ik ben persoonlijk nooit zo heel strikt.

4. Emmely

Emmely Niet meer actief

Ik laat ze ook vanzelf komen.. maar misschien moet ik dan idd als ze om 19:30 wil slapen dan ook een klein flesje geven zodat ze wel gaat slapen want dat wil ze lastig. Als ze wel in slaap valt komt ze rond 22 uur. Maar het punt is dus dat ze niet wil slapen. Ik denk dat ik haar voortaan gewoon maar wat voeding aanbied idd.

5. Emmely

Emmely Niet meer actief

O ja ze is nu 11 weken. Slaapt sinds maandje door en weegt 6 kilo

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik snap het geloof ik niet helemaal krijgt ze nog maar 4 flessen dan? hier begint de dag ook meest om 7.00 kwa voeding maar als je om 8.45 start zou je een beetje kunnen rommelen op de dag zodat je met de laatste fles rond 23.00 23.30 uitkomt anders komt ze toch ook niet aan de hoeveelheid voeding volgens mij.

7. fafje

fafje Niet meer actief

hier kindje slaapt van 21 tot 9. ...hier 20u in bad, eten en dan naar bed....krijgt 5 voedingen per dag..
    Soms begint de dag zelfs 10 of 1030!!...dan zit ik ook met zo'n verschuif probleem...maar ik geef bv op verzoek...dus op zo'n dag doe ik het op mijn verzoek...en zorg dat ie weer op de normale tijd uitkom....dus dan heeft ie 2 voedingen ofzo om de 2 uur...maar dus wel zn normale 5 voedingen...

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hoe doe je dat van 21.00 tot 9.00:D

9. Emmely

Emmely Niet meer actief

Fijn om te lezen hoe jullie dat doen!! Ik geloof dat ik nog wel wat meer op verzoek kan gaan voeden.. ;) eerste kindje, moet alles een beetje uitvogelen. Maar ze heeft vannacht het klokje rond geslapen!! Ze wou geen avondvoeding om 23 uur en heeft van 20 uur tot 8 uur geslapen!

Liefs Emmely

10. Emmely

Emmely Niet meer actief

Ze is trouwens bijna 3 maanden, zou ik al een beetje rijstebloem door de laatste fles kunnen doen?

11. fafje

fafje Niet meer actief

waarom zou je dat willen doen eigenlijk? is helemaal niet nodig...dat is bijna hetzelfde als bijvoeding, zou daar ehct nog mee wachten...zeker als het geen echte reden heeft

@regi haha ik zou het niet weten, hij dwingt me er gewoon toe! hihh soms schrik ik zelfs wakker 1030! en ligt hij nog op 1 oor :p

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Hoi,

Ik doe het hetzelfde als Fafje!
    Ik regel het zo of mijn ukkie regelt het zo dat hij tussen 20u-2030 de laatste voeding krijgt. Eerder op bed leggen heeft ook geen zin..
    Maar Fafje, slaapt jouw zoontje dan echt iets van 14 uur?

13. fafje

fafje Niet meer actief

:) jaaa haha en na eerste voeidng sochtedns issie hooguit 1,5 uur wakker en pakt dan weer een ochtendslaapje :p megaaa slaapkop

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    whow ja dat is zeker een mega slaapkop.

Deel Deze Pagina