Naar aanleiding van het andere topic Wat is jullie favo heren luchtje? Wat ruik je graag bij je lief Aangezien ik parfum verslaafd ben voorzie ik mijn lief altijd van parfum. Dit ruik ik graag bij hem. - CK Free - Burberry Britt - Paco rabanne 1 million - Dior fahrenheit - Prado milano Ik had al gezegd dat ik verslaafd ben
Ik had het ook al in het andere topic gezet, maar dit zijn ze: Diesel Only The Brave Paco Rabanne 1 Million En Jean Paul Gaultier die klassieke ook wel..
Mijn vader draagt altijd Antaeus van Chanel, erg lekker En vriendlief draagt altijd Armani Code, ook super!!
Armani, maar die heeft hij helaas al heel lang niet meer op gehad.. Maar die had hij vaak op toen ik hem net leerde kennen en doet me daar dan weer aan denken.
Hugo Boss Bottled Allure van Chanel Sculpture van Nikos ( en mn vriend heet Nico ) en Aqua Di Gio ( die hebben we alle 2 hij e mannen versie en ik die voor meisjes )
- Jean Paul Gaultier Le Male, hmmmm - Paco rabanne 1 million - Dreamer, Versace - Lacoste Essential Sport
Chanel Allure Homme Sport (die gebruikt ie niet zo vaak, want duur luchtje, maar mmmm, dan wil ik wel in 'm kruipen!) en Dolce&Gabanna Light Blue, die gebruikt ie nu elke dag.
XS van paco rabanne...mmmmm....en pie van givenchy ook heerlijk!! Lekker zwijmel luchtjes en dan hang ik de hele dag in zn nek te snuffen...
Momenteel gebruikt ie een simpel geurtje van Adidas (Victory League) Hier voor had ie David Beckham Signature.
Jean Paul Gaultier !! maar helaas ruikt ie bij ferdi niet zo lekker als bij andere mannen.. hij heeft silver shadow van davidoff die ruikt ZOOOO lekker bij hem!