Is een predictor early betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aiden2011, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aiden2011

Aiden2011 Lid

26 jan 2013
    49
    0
    0
    Ipad
    Roeselare
    Hoi,
    Heb een predictor aerly gedaan en die heeft een heel ligt streepje is dat dan betrouwbaar?

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Zelf die nooit gebruikt, maar de ervaringen van veel dames hier zijn volgens mij overwegend negatief.
    Iemand had zwanger kraamwater :( en een ander had een man die zwanger bleek te zijn ;)
    Probeer 2v5 van Kruidvat!
    Die zijn ook erg gevoelig en een stuk betrouwbaarder.
    Succes!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik heb geen idee maar misschien kun je even een foto toevoegen?
    Dan kunnen we meekijken!

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb ook alleen maar negatieve verhalen gehoord over de predictor test... Ik zou dus ook een ander testje wagen om meer zekerheid te hebben

5. Aiden2011

Aiden2011 Lid

26 jan 2013
    49
    0
    0
    Ipad
    Roeselare
    Dat is het probleem hetzij van gisteren en is al wat donkerder geworden

6. Aiden2011

Aiden2011 Lid

26 jan 2013
    49
    0
    0
    Ipad
    Roeselare
    Dit hem

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      557
  7. Aiden2011

Aiden2011 Lid

26 jan 2013
    49
    0
    0
    Ipad
    Roeselare
    Heb hem uitelkaar gehaald om het beter te zien 4jaar gelden had ik wel een positief gewoond predictor nu twijfel ik

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb zelf geen ervaring met de early, maar inderdaad zijn de meningen nogal negatief over deze test.
    Het komt ook voor dat zwangere dames juist negatief testen met deze test en inderdaad ook al wat hierboven werd genoemd.

Toch zie ik inderdaad een licht streepje, maar ik zou voor de zekerheid echt even een ander merk test doen.

Ik hoop dat het toch juist was bij je!!

Laat je het weten als je opnieuw hebt getest?

9. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Ik zou niet op dat streepje vertrouwen. Misschien een kruidvat testje doen heb meer zekerheid ik hoop het voor je meid

10. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik heb vals positief getest met de early en ook een keer positief maar dan doet hij er anders uit. ... de streep is die paars roze? Ik zou even een ander testje erachteraan wagen. .kruidvat 2v5 de plus testen testte Ik ook wel vals positief mee van kruidvat.
    Ik duim voor je!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

:(
    Denk je nu al weer zwanger te zijn ondanks dat je partner gesterillisseerd is? Net als je je vorige cyclus dacht zwanger te zijn?

Uit je vorige berichten begreep ik dat je het daar niet mee eens was. Maar een sterillisatie is heel erg betrouwbaar, een uitzondering daargelaten. Het is erg lastig zwanger worden als je partner gesterilliseeerd is.

Maar waarom ga je anders niet met je man rond de tafel praten over je kinderwens? Misschien is hij bereid zijn sterillisatie ongedaan te maken?

Predictor Early staat bekend als onbetrouwbaar. Mensen hebben zwanger kraanwater, mannen testen er positief mee, vrouwen die niet zwanger zijn testen positief en vrouwen die wel zwanger zijn testen negatief.

Een ander merk test kopen en opnieuw testen.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    +1.. Ben benieuwd wat een kv zegt :)

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik tests ook vals positief maar mijn test was veel duidelijker dan deze test.
    Ik denk dat dit een indroger is.

14. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Toen ik knal positief teste met de cb + testen en de digitale teste ik met de predictor heeeeeeeel licht positief,bijna niet waarneembaar.
    Ik ben zeker geen fan van deze testen.

15. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik testte 2 keer heeel lilcht positief met predictor vorige maand. Maar ikw as toen helemaal niet zwanger.

16. Aiden2011

Aiden2011 Lid

26 jan 2013
    49
    0
    0
    Ipad
    Roeselare
    De streep stond er wel binnen de tijd maar ga straks naar het kruitvat en ga dan wel zien wat die zegt

17. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Dat ha dik ook hoor. Ik zag de streep ook binnen de tijd.

Deel Deze Pagina