Negatief 4 dagen voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door YvonnevtO, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Goedemorgen!

Eigenwijs als ik ben vanmorgen toch een kv testje gedaan 4 dagen voor mijn NOD.
    Negatief zoals de titel al zegt. Heb (denk ik, of verbeeld het me) dezelfde symptomen als bij mijn vmk in december.
    Maar nu de vraag, ik ben heel benieuwd of er hier ook andere dames zijn die ook negatief voor hun NOD hebben getest, maar de weken daarna wel een positieve test hadden?
    Heb echt even een hart onder de riem nodig ;)

ThanKs!

Liefs
    NB:mijn onderschrift mist nog een cyclus na mijn vmk

2. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Heb even mijn onderschrift aangevuld ;)

3. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    4 dagen voor NOD testen is vroeg.. En de ene maakt sneller HCG aan dan de ander.. Ik zou de moed nog niet opgeven! Eerst maar je NOD afwachten en als je niet ongi wordt er weer een testje tegenaan gooien.. (en als je niet zo lang kunt wachten overmorgen vast weer eentje proberen)
    Ik ben zelf ook een late tester, maar dat komt waarschijnlijk door mijn onregelmatige cyclus.. Postitieve test heb ik pas na 4,5-5,5 week..
    Heel veel succes en hopelijk heb je binnekort wel een positieve test in handen!!

4. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Thanks Ellen!
    Ik ga inderdaad pas weer na mijn NOD testen
    Want als ik zwanger ben, blijf ik dat hopelijk ook voorlopig nog wel ;)

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ik had precies dezelfde vraag!
    Twijfel zelf of mijn nod woensdag (morgen dus) of vrijdag is.
    Heb vanmorgen negatief getest met kruitvat 2 voor 5.
    Had dus ook een beetje het idee dat zelfs als mijn nod vrijdag is, hij nu wel wat moet aangeven?

Zou ook graag positieve verhalen horen van dames die 3 dagen voor hun nod negatief getest hebben en toch succesvol zwanger waren?

6. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Of je wel of niet voor je NOD test is afhankelijk van hoeveel dagen ervoor je eisprong was en hoeveel HCG er in je urine zit.

Ik had altijd een cyclus van 28 a 29 dagen, maar mijn ei was pas op dag 19. Ik testte dan ook pas oop dag 6 na nod positief. Meestal is het 2 weken na je ei dat je positief kan testen. Maar zoals ik het al zei sommigen maken sneller HCG aan dan de ander. Nog even geduld hebben en anders om de dag testen. Ik hoop voor jullie dat het snel positief is en wachten duurt lang

7. mamajj

mamajj Niet meer actief

ik pas op de dag zelf, nog hoop dus:)!!

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Het kan maar zo dat het over 4 dagen positief is.. De ene vrouw maakt meer HGC aan dan de andere. Succes met testen zaterdag! :D

9. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Wow Femmes en Judith! Dat geeft me echt hoop!
    Thanks :) mijn man zei ook al dat ik in de vmk-ronde pas heel licht positief testte op 11 dagen na NOD, maar ja, achteraf match ik dat lichte streepje met een vmk en dus ik ben nu gewoon een beetje ongeduldig en zenuwachtig. Zó fijn dat ik het even met jullie kan delen! Dat helpt ook wel goed hoor!
    Ik zal een update geven. :)

10. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Ik ben benieuwd.. Mijn duimen draaien :) Succes met wachten!! En hopen op een mooie test over een paar daagjes..

11. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Helaas ongesteld geworden vorig weekend. Ik dacht, ik laat nog wel even van mij horen. ;)
    Op naar de volgende ronde, met goede moed!

Deel Deze Pagina