Is een subtropisch zwemparadijs leuk met dreumes van 15 maanden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dit vraag ik me af, is dat leuk om naar toe te gaan voor een paar dagen? Ons meisje is dol op water en zwemmen, maar is het ook leuk voor een paar dagen of is dat nog teveel of te lang?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik denk dat ze dat heel leuk gaat vinden!!!!
    al helemaal omdat je schrijft dat ze gek is op water en zwemmen!

3. tulip

tulip Niet meer actief

dat zal per kindje verschillen maar die van ons kan 24 uur per dag in het zwembad doorbrengen.;) Het subtropische zal ze weinig van merken, want het gaat die kleintjes gewoon om het spetteren, maar voor papa en mama mag het ook leuk zijn natuurlijk.:D Wij gaan toevallig woensdag tot zondag weg en zullen heel wat uurtjes in het zwembad doorbrengen. Lekker doen joh!!! Wij hebben wel veel speelgoed bij, een nijntje bootje, een strandbal en heel populair een emmertje met gietertje. O ja en zwemvleugeltjes natuurlijk.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier is het echt een doorslaant succes hij vind het echt heerlijk!

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh geweldig, ik zit ook aan woensdag t/m zondag te denken.
    @tulip, waar ga je heen als ik vragen mag?
    Zit zelf te denken aan de roompot in zeeland.

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Als het aan onze meid ligt gaan we in centerparcs (of een van die andere parken) wonen. We zijn nu er afgelopen jaar 4x geweest (1x weekend + 3x midweek) en wat vind ons meisje het elke keer weer geweldig.

Van het zwemmen kan ze geen genoeg krijgen, meestal gaan we om 10 uur zwemen tot +- 1 uur. Dan terug naar het huisje kleine lekker slapen en papa/mama filmpje kijken of spelletje spelen en om 3 uur liggen we weer in het water.

Ze pakt zelf haar bandjes zodra ze uit bed is en gaat bij de deur papa en mama staan roepen ;).

Dus ik zou zeggen lekker gaan en heerlijk van genieten! :D

(ik wil ook weer ;))

7. tulip

tulip Niet meer actief

zeker doen, de roompot is een leuk zwembad, ben er 4 keer geweest een paar dagen kamperen. Wij gaan naar belgie: de hengelhoef.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wij waren kamperen bij de www.beerzebulten.nl en daar was zelfs een zandbak in het zwambad die kleine meid heeft zich echt heel erg vermaakt

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

doen meid! die van ons is een echte waterrat en niet uit het zwembad te slaan. na anderhalf uur zo gaan we er wel uit want dan is ze kapot moe al geeft ze er niet aan toe maar zo gauw ik hara dan te slapen leg is ze vetrokken. veel plezier.

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Klinkt goed meiden!
    @tulip, Hengelhoef, dat ik daar niet aan gedacht hebt, ligt hier 30km vandaan haha! Ga ik het in zeeland zoeken :D terwijl het hier om de hoek ligt!
    Nou, wie weet komen we elkaar dan nog tegen want manlief wou niet te ver van huis dit keer. Bedankt voor de tip dus!
    @mirell, ziet ook ook goed uit maar overijssel is niet naast de deur helaas.

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik kijk wel of ik charlotte van de foto op je avater herken!!! haha.;) Wij zijn met een luidruchtige groep van 20 man, dus moet opvallen he???

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    hahaha, 20 man? Gezellig hoor! Als we gaan laat ik het je nog weten! En die avatar, lijkt wel nog maar ze zal geen muts op hebben :D

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    luc is gek op water en badjes, maar in centerparcs galmde zn gekrijs een uur lang door de aqua mundo heen. Geen succes hier dus, die zwemparadijsen.

Maar qua leeftijd kan het prima!

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    3 kinderen en alle 3 rond die leeftijd (en nog steeds eigenlijk..) water ratten!
    Ben toen mn jongens 9 maanden en 2,5 jaar waren, een week met ze naar centerparks geweest. Nou dat is nog steeds (ondanks 9 dagen Californie, een cruise langs italie etc. en weet ik t wat aan vakanties) DE vakantie die ik me als het meest geslaagd herinner. WAT een pret die 2 in het zwembad joh! Geweldig gewoon!
    Als ik nu het geld had zaten we er NU ook (nouja nu niet want mn oudste moet verdikkeme net 3 dagen tussendoor naar school terwijl de rest thuis is... :()

Deel Deze Pagina