Hallo dames! Vroeg me wat af, wij hebben geboekt voor de zomer bij roan vakanties, en nu gaan we dan in de stacaravan excellent geloof ik, wie heeft daar ervaring mee?
@Annet: 4 jaar geleden hebben wij een Roan stacaravan geboekt op een camping in Italië (Gardameer). Is verder prima bevallen. Caravans zijn goed, maar verder heel standaard (zoals je ze ook bij andere aanbieders ziet). Wat wel prettig is, dat ze bij ons een NL echtpaar op de camping zat, die de contactpersonen van Roan waren. Dus die kwamen even naar je toe bij de receptie toen we aangekomen waren, liepen mee naar de caravan, deden ook de eindinspectie. En ook als er tussendoor iets zou zijn (iets wat kapot was), dan kon je dat echtpaar altijd even aanschieten.
Agelopen zomer in de excellent gezeten. Mooi, ruim, schoon, van alle gebakken voorzien. Prettige nederlandse mensen die je goed helpen. Excellent in mijn ogen veel beter en nieuwe dan de verdes die ze hier ook hadden staan. Naar welke camping ga je?
Wat leuk meiden dat jullie positieve ervaringen hebben, wij gaan naar le pianacce in Toscane, ons leek de excellent ook wel wat beter omdat daar airco inzit! Liggen de bedden wat goed?
Wat betreft de bedden ligt het eraan hoe oud de caravan is denk ik... Onze caravan was pas 1 seizoen oud, hebben 3 weken heerlijk geslapen. De caravan van onze vrienden was 3 jaar oud, die lagen iets minder lekker gaven ze aan. Veel plezier alvast. Airco is inderdaad heel fijn maar ook de koelkast met daarboven een apart vriezertje vonden we heel fijn.
Wij zaten er vorig jaar mee in frankrijk. Ik vond het heel mooi en luxe. Was ook nog niet heel oud geloof ik. Kinderfietsjes stonden klaar en een leuk stel meiden waar we vaak terecht konden. Ik vind het een hele goede organisatie. We gaan dit jaar vliegen, maar voor een volgende keer willen wij daar zeker nog wel een keer boeken.
Wij zijn afgelopen jaar met Roan naar Frankrijk gegaan dn gaan dit jaar weer! De Excellents zijn supermooie,ruime caravans met van alles er op en eraan. Elke camping heeft een Nederlands beheerdersechtpaar waar je met je vragen terecht kan.