Bungalow nl met babies

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Misstiara5, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou graag met de baby van 3 maand en 8 maanden naar een bungalow willen in Nederland. Ik heb alleen nog nooit echt in een bungalow gezeten. Zijn er speciale bungalows met ledikant/box/commode? Bij welke bungalowpark kan ik het beste wezen, landal? Centerparcs? Graag ontvang ik tips. Ook tips van leuke parken eventueel

Of hoe doen jullie dat met babies in een bungalow? Betaal je dan ook voor de baby? Rekenen ze dat als 1 persoon?

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bij Centerparcs betaal je per bungalow.
    Ze hebben als het goed is in elke bungalow een box/ledikant en een kinderstoel. Commode niet, maar een bank werkt ook goed ;) . Zelf ben ik alleen in CP geweest dus geen ervaringen met andere parken. Ik vond de Huttenheugte het leukst tot nu toe.
    Wij zaten daar in een VIP huisje en waren daar zeer tevreden over.

3. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Landal is een aanrader. In land van Bartje krijg je echt een ledikantje. Weet niet hoe het bij andere parken van hun is.
    Weet wel dat je kinderbungalows hebt en als je die niet wil, los een box, bedje etc bij kan huren.
    Je betaald voor de bungalow en niet pp.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Kom ik weer.... boek lekker een kinderbungalow bij een Landalpark en dan last minute. Scheelt enorm in de kosten.
    Wij vonden de kinderbungalows bij Rabbit Hill heel fijn en het park is ook fijn.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op aquadelta heb je ook een kindervilla. Het is er maar 1 - maar die heeft zelfs een aparte baby kamer :) . Erg mooi! Verder een leuke kinderkamer met boomhut bed, maarja, dat daar hebben jullie weer niets aan ;) .

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij hebben ervaring met Roompot Weertebergen (erg leuk,Vaak hele goedkope aanbiedingen) Landal Het Vennebos en Lommerbergen (heeeeeel erg leuk en ideaal met kleine kindjes met zo'n speciaal kinderhuisje,Let op last minutes!) Zelf gaan we nu naar Centerparcs en ook daar hoor ik alleen maar goeie dingen over! (tip als je zo'n etos babybox hebt gehad dan zat daar een kortingsbon in van 40% korting voor cp) Succes!

7. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk! Fijn al die tips! Dus in principe kan ik elk willekeurige hut nemen en daarnaast nog een ledikant huren?

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Het is gebruikelijk dat in "alle" bungalows een campingbedje en kinderstoel staan. Je kan ook je eigen campingbedje meenemen.
    Mijn ervaring is dat een kinderbungalow heel makkeljk is, maar niet perse noodzakelijk.

Deel Deze Pagina