Foto's van de kinderen in fotoboeken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jansje88, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansje88

Jansje88 Lid

23 jun 2012
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Was wel nieuwsgierig waar jullie de foto's van de kinderen in bewaren? Het zijn er zoveel! Heb van mijn eerste dochter al 4 fotoboeken van het eerste jaar. Maar van het 1e tot 2e jaar heb ik wel 500 foto's die passen niet allemaal in een boek.

Anders zijn ze straks 18 en hebben ze 50 fotoboeken :D denk niet dat ze dat willen.

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik maak er van ieder levensjaar een.
    De eerste plak ik zelf. De rest maak ik digitaal.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik maak de albums digitaal. Elk kind krijgt een album van de zwangerschap en de kraamweek en vervolgens van elk jaar. Gewoon een goede selectie maken in de foto's.

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Hier ook een boek per levensjaar. Staan dus niet alle foto's in die genomen zijn maar gewoon de mooiste foto's en mooie herinneringen etc. De rest van de foto's staan op de computer in mapjes maar ben niet van plan daar iets mee te gaan doen.

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben ook al weken bezig met selecteren. Heb er zoooo veel.
    In september heb ik vakantie en dan ga ik de fotos inplakken.
    Voor onszelf maak ik een digitaal boek met alle foto's

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik maak bij Albelli voor ieder kind per kalenderjaar 1 fotoboek. Heb ze net deze maand weer helemaal bijgewerkt. Ideaal!

7. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij hebben alles in een online album (eigen website). Het eerste jaar (paar jaar misschien) daarvan wil ik ooit nog wel laten uitprinten (als alle details e.d. er ook bij staan).

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Het eerste levensjaar verdeel ik in hele kleine boekjes voor elke maand. Daarna ga ik over op elk jaar en dat doe ik allemaal digitaal.
    Heb van mijn moeder een fotoboek gekregen daar ga ik denk ik gewoon de mooiste foto's in plakken van verschillende jaren.

9. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    wij maken ieder jaar een foto boek, en gewoon een algemeen boek is dat, dus niet voor ieder kind eentje, dat doen we alleen voor het eerste jaar.

Nu is nummer 2 bijna 1, en maken we dus een boek voor hem van zijn eerste jaar.
    Verder dus van ieder jaar een met de mooiste momenten erin.

verder maken wij altijd een vrij klein boek, want anders kijk je er echt noooit meer in, dus geen 100 blz. met 600 foto's maar max 30-50 blz en per pagina gemiddeld 3 foto's, dus soms 1 mooie en soms een overzichtje met 6 foto's.

wij kijken zeer regelmatig nog in onze oudere foto boeken om te zien wat we ookalweer in 2009 allemaal hebben gedaan.

10. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik ken het probleem: mijn dochter is 11 en heeft 16 fotoboeken.
    Aangezien dit wel een beetje de spuigaten uitloopt maak ik voor haar sinds kort geen fotoboeken meer. Maar sla ik alle foto's (netjes gesorteerd op jaar) op een usb stick.

Mijn zoon (bijna 2) krijgt voorlopig nog wel fotoboeken.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik maak ieder jaar 1 foto album per kind. De leuksten en mooisten en belangrijksten doe ik daar in. De rest sla ik op op een USB stick

We doen dit tot 6 jaar daarna gaat alles op USB stick, soms ook met bewerkte filmpjes ( muziek met filmpjes foto's en tekst )

12. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Super juist. MIjn zoontje is bijna 2 en heeft alleen maar een fotoboek van het eerste half jaar. Verder staat er nu een stuwmeer aan foto's op de computer maar de moed zakt me al in de schoenen om ze uberhaupt te gaan ordenen :D:D

Deel Deze Pagina