Ik had nog even een vraagje.. Mijn dochtertje heeft toen ze baby was reflux gehad... Nou hoorde ik van mijn buurvrouw dat de 2e het dan ook heeft.. Omdat de kindjes van haar zus het ook allebei hebben gehad.. Is dit waar of niet?
Hier wel, maar of dat de regel is...lijkt mij eigenlijk niet. Misschien meer kans, maar niet 100%. Bij de KA vroegen ze trouwens wel naar reflux bij familie leden. kus miek
Nee dat hoeft helemaal niet. De kans is misschien iets groter maar het is niet perse zo dat ze het allemaal krijgen
Een vriendin van mij haar twee kindjes hadden het ook allebei. Denk niet dat het altijd zo hoeft te zijn, maar zou er toch rekening mee houden.
Dank jullie dames! @pixiehollow: Ja ik houd er sowieso al rekening mee.. en vooral met wat we met ons dochtertje hebben meegemaakt.. Dat willen we niet meer meemaken! Dus ga dit straks heeel goed in de gaten houden..
'T schijnt wel vaker voor te komen bij jongens dan bij meisjes zei onze KA en het blijkt erfelijk te zijn. Gewoon meteen erbovenop zitten, zullen toch niet moeilijk doen als een tweede eventueel de zelfde symptomen vertoont.