is een voetenzak nodig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door hanna76, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    ik heb een voetenzak van de x adventure kinderwagen deze hebben we overal mee en in gebruikt van de fietsaanhanger tot de paraplu buggie, niet alleen als de kinderen nog baby waren maar ook als ze een paar maanden tot zelfs 1,5 jaar waren
    zelf vond ik t superhandig
    maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk

ik heb ook zo'n wrapper fleese dekentje ooit bij AH gekocht, zaten bij mij wel gaten in voor de riempjes vd buggy en ook heb ik nog zo'n compleet winterpakje met de onderkant als voetenzak bovenkant als jas daar zitten ook gaten in voor de riempjes
    Er zijn tegenwoordig genoeg handige dingen te koop om de kleintjes warm te houden
    ski pakjes werken ook goed!

2. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    ik heb wel een voetenzak in de maxi-cosi. Heb hem via marktplaats gekocht voor 10 euro! Gewoon even in de wasmachine. Vond een nieuwe wel erg duur.
    Moet zeggen dat ik er erg blij mee ben; het is lekker warm en fijn in gebruik. Ben zelf niet zo'n fan van fleece dekentjes, ik vind ze vooral erg zweten, van die syntetische dingen.
    Bij mijn 1e kindje had ik geen voetenzak maar gebruikte ik een dekentje. Vind het nu toch wel handiger.

3. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    zijn er soms verschillende soorten van? ik heb alleen aan de onderkant een opening met 2 zo'n drukknopen en dan loopt het stof in 2 punten en aan de bovenkant heb ik geen gaten en daar zouden de riempjes van de maxi cosi naar mijn idee ook door moeten.
    ik zal straks als Noa wakker is nog eens proberen misschien heb ik het de vorige keer niet goed gedaan.
    ik laat je wel weten of het is gelukt.
    xxx

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb het voor allebei
    zowel voor de maxicosi als voor dewandelwagen en ik vind het ideaal

geen gepriel met jasjes in de maxicosi

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Mommy2be, volgens mij hadden ze maar 1 soort, in 3 kleuren voor 10 euro. Dus we zullen het wel over dezelfde hebben. Laat je me even weten of het is gelukt of niet?

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik had een wiegdeken dubbelgevouwen. ideaal!

Deel Deze Pagina