hallo allemaal wij zijn nog maar kort inverwachting maar al flink aan het rond kijken je moet ook zoveel in huis halen! nou waren wij laatst ergens en zien wij een luieremmer staan.(nappy wrapper) nu zie ik ook overal nawulling staan maar nergens hoeveel luiers je ermee weg kan gooien. weet een van jullie hoeveel luiers ik ermee weg kan gooien?
Hi, Alvast van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Volgens mij ligt het eraan welke Nappy Wrapper je hebt gezien. Als je de Nappy Wrapper Tommee Tippee hebt dan kun je daar volgens mij maar 28 luiers in doen. Al heb je de Nappy Wrapper van Sangenic Nappy Wrapper Maxi dan kan je hier 65 luiers in kwijt. Dus ligt er maar helemaal aan welke je wilt. Shila
Ik heb die van tomme tippe en daar kunnen veel meer dan 28 luiers in. Ik ben nu bezig met de tweede rol (ben daar denk ik nog niet eens op de helft). En hier gaat ongeveer driekwart van de luiers in dat ding. Kan je nagaan hoeveel daar in gaan.
bedankt voor jullie reactie's ik heb nog verder gezocht op internet en kwam de diaper champ tegen kunnen normale zakken in. verder wezen kijken en vond er hier een in de buurt voor 20 euro normaal 60 euro dus gebeld en heb hem nu hier in huis staan.