Hey meiden. Misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb een vrij smalle commode ( net zo breed als mijn aankleedkussen) maar vind het wel handig om de doekjes op die hoogte te houden. Bestaan er van die mandjes die je aan de zijkant over je commode kan hangen? Dan kan ik daar de doekjes in/op zetten. Bij de blokker hebben ze ze wel,maar daar zitten de haken zo dat je ze alleen aan een plank kan schuiven,en niet over een randje van iets. Alvast bedankt.
ja zulke mandjes zijn volgens mij er handig zat er ook al na tekijken ze hebben ze in allerlei verschillende kleurtjes
Lijkt me niet echt praktisch, of ligt dat aan mij, moet je steeds met je hand in dat mandje om er een doekje uit te halen. Of ben ik nu weer een zeur
Ik was net bij Xenos en daar heb je veel keuze in manden en opbergers. Je zou ook bij de bouwmarkt een plankje met leuke plankendragers kunnen halen. En als je niet wil boren in je commode dan verkopen ze daar ook gelijk van die kleefstrips voor zware lasten. Die zijn heel eenvoudig weer te verwijderen.
Heb hier idd al een plankje liggen,maar staat dus voor geen meter als je die aan/naast de commode bevestigd. Heb een lime groene muur en een white wash commode... Denk dat ik zo eens naar de blokker ga en even ga kijken of ik die haakjes misschien niet kan ombuigen.