Zoals de titel al vermoed. De tas staat hier klaar,met volgens mij alles er in. Maar voor handige tips.... Wat zit er allemaal bij jullie in de luiertas?
Spuugdoekjes, hydrofielen, luiers, schoonmaakdoekjes, toetendoekjes, speendoosje met speen, poedertoren, flesjes, bepanthen proefverpakking, verschoningsmatje, zakjes voor vieze luiers, omslagdoek ( voor bij het cb o.a ). Voor mijzelf mijn portemonnee, zakdoekjes, handalchohol, schoonmaak doekjes handen, mijn medicijnen zakje, maandverband,kauwgom Dat was het denk ik wel.
Wij gingen met de oudste nog van huis met een hutkoffer als luiertas, bij de tweede werd dat al gauw minder. Hydrofiel; spuugdoek en verschoon matje in 1. Luiers, doekjes, luierzakje. Proef verpakking bepanthen inderdaad. Setje schone kleertjes als je een spuugertje hebt maar in de praktijk lag dat in de auto. En een fles en voedingstoren als je geen borstvoeding geeft. Paracetamol enz nam ik alleen mee als we een dagje weg gingen. Ohja en voor mezelf inderdaad mn portemonnee en maandverband in de luiertas.
Ik heb een toilettas met daarin de luiers, lotiondoekjes, een rol zakjes voor de vieze luiers in te doen, hand alcohol, mini sudocreme en 1 hydrofiele doek. Dan zit er nog los een beker in, speentje, knuffel, lepeltje, koekje, verschoningsmatje, een kleine boodschappentas voor als de Boodschappen mand vol is , spuugdoekjes, slabbers, papieren zakdoekjes en 1 bidon met water. Voor mezelf portemonnee, 2 voorverpakte maandverbandjes (ik ben degene die het meeste alleen op pad gaat met onze zoon)
oh dan heb ik er weinig in zeg.. luiers en doekjes. fles en poedertoren hydrofiel (gebruiken wij als spuugdoek) ligt er een beetje aan waar we heen gaan of er een handdoek in zit om op te verschonen en een rammelaar..
Wat ik me van 7 jaar geleden kan herinneren veels te veel - luiers -Billen doekjes -hydrofiel luier -verschoningsmatje -Spuugdoekjes - mini potje sudocreme - set schone kleding en/of pyama - fles -thermosfles heet water -flesje koud spa water -poedertoren met voeding - reserve speentje en knuffel - en dan nog voor mezelf, portemonnee, make-up tasje, telefoon, sleutels.
Wauw wat sjouwen jullie veel mee. Ik gebruik m'n eigen handtas en als ik met 3 kinderen nu een paar uur wegga neem ik mee; - Luieretui met daarin 2 luiers voor M en 4 luiers voor V, billendoekjes, klein tubetje bepanthen, paar losse luierzakjes. - een fles - hoeveelheid voedingen die ik nodig heb in een poedertoren - hydrofiel - koekje voor de oudste twee, Liga ofzo. Verder m'n eigen zooi. Dus portemonnee, oplader, tampon, zonnebril en wat er op dat moment gewoon in m'n tas zit. Drinkbeker delen de oudste twee en staat eigenlijk altijd in de cupholder van de kinderwagen. Reservekleertjes voor de jongste neem ik niet altijd mee eigenlijk. Vergeet ik en is nog nooit nodig geweest.