Nu de feestdagen dichterbij komen ben ik aan het rondkijken wat echt leuk speelgoed is voor mijn zoontje. Hij is bijna 8 maanden, en vindt van alles interessant. Een flesje met rijst, een knisperboekje, de babygym, de oball, sophie de giraf. Maar dat zijn allemaal speeltjes die hij al wat langer heeft. Vooruitkijkend naar de toekomst wil ik hem straks een nieuwe uitdaging kunnen bieden, en dat is leuk om te geven/vragen voor de feestdagen. Ik kom veel speelgoed van Vtech tegen. Nu heb ik de Vtech baby walker in gedachte: VTech Baby Walker | VTech Speelgoed Volgens de website is het van 6 tot 36 maanden. Zijn er ouders die dit ding hebben gekocht, en was het een succes? Zo ja, waarom? Zo nee, wat is dan leuker speelgoed voor de komende maanden?
Wij hebben hem cadeau gekregen (zelf had ik hem nooit gekocht, ik ben niet zo van het plastic herrie makend speelgoed). Dochter vond hem even heel interessant, maar ze speelt er niet lang en vaak mee. Af en toe even, maar ik zou hem niet echt aanraden. De autootjes van vTech vind ik persoonlijk dan vele malen leuker! Wij hebben ze niet, maar dl speelt er altijd mee wanneer we op bezoek gaan bij mensen die ze hebben. Ook spullen van Lamaze zijn hier een succes. De houten trein speelde dl ook regelmatig mee (niet daadwerkelijk rails bouwen, maar wel met de treintjes), nog steeds trouwens. Ik zou het dus niet doen
Wij hebben hem in het roze voor onze dochter van 14 maanden! Zij speelt er al mee sinds ze 6 maanden is! Eerst met dat bord voorop wat je er makkelijk af kunt halen en met 8 maanden begon ze erachter te lopen. Sinds 11 maanden loopt ze los, maar toch word dagelijks nog met het loopkarretje gespeeld als in erachter gelopen of met de muziekjes en toetsen voorop. Ik vind het juist een echte aanrader! Moet er wel bij zeggen dat onze dochter op praktisch alles dol is met lichtjes en geluidjes en ook erg graag en veel met haar speelgoed speelt!
Wisselende ervaringen tot nu toe, wel fijn om te lezen! Ik ben benieuwd naar nog meer reacties. Over hout versus plastic, ik vind zelf hout veel mooier. Daarom hebben we nu ook een houten babygym Maar... ik voorzie dat zo'n karretje overal tegenaan knalt als hij begint te lopen, en mijn man is van mening dan plastic in dat opzicht praktischer is. Ik ben inmiddels wel "om", dat speelgoed vooral leuk voor mijn zoontje moet zijn, en pas daarna mooi Overigens merk ik op de opvang dat mijn zoontje dol is op alles wat geluid maakt. Dat is de reden dat ik uitgekomen ben op speelgoed van Vtech. Nu heeft hij dat soort spul thuis nog niet. Maar de auto's van Vtech zijn dus ook het bekijken waard? Zijn van die toettoet auto's?
wij hebben hem ook gehad, en zoals mamavaneenpopje al zegt, eerst met het bord en later erachter lopen. hier stond hij in het begin veel tegen de muur, dan kon hij eraan gaan staan en op de knopjes enzo duwen. leerde hij vast goed staan en later erachter lopen. hier nooit geen krassen ofzo achtergelaten op de meubels en wat betreft het geluid, er zit een uit knopje op en 2 verschillende geluidsniveau's. hier stond hij dus altijd op de zachte melodie oh en hij is in te klappen wat handig is met meenemen
Wij hebben die 2e hands gekocht voor 20 euro maar dat ding is zelfs 100 euro waard! Vanaf 6 maanden is dat zijn favo speelgoed. Vanaf 14 maanden durfde hij pas een beetje te lopen, vanaf 15/16 maanden zijn we ermee buiten gaan lopen. Kilometers! En nu is hij bijna 23 maanden en loopt er nog elke dag een rondje mee in huis en moet ook nog even op de knoppen duwen
Eens met Sydneys! Hier de roze variant, echt een dikke hit!! En ze kan er goed mee oefenen om te lopen. Vind het echt een topding!
Ik heb hem voor mijn zoontje zijn verjaardag gegeven en hij is er tot nu toe helemaal weg van. Loopt er achter en drukt op de knoppen aan de voorkant.
Wij hebben hem gekocht met 9 maanden en ons zoontje speelt er elke dag mee. Hij is nu 11 maanden. Nu loopt hij er ook achter. Het is het enige speelgoed wat hem blijft boeien. Ik ben dik tevreden.
Mijn dochter heeft hem al een paar maanden en ze vindt hem geweldig.. ze speelt er elke dag wel mee. Dus ik zou hem zeker aanbevelen.
Wat een hoop positieve reacties zo snel. Ik ga toch eens kijken waar hij te koop is voor een mooie prijs.
Ik heb hem gewonnen via de Prenatal Facebook, mijn dochter was toen nog vrij jong, paar maanden oud geloof ik.. Zij heeft er echt nog steeds plezier van.. Eerst alleen met het bord op het speelkleed, die lampjes en muziekjes vond ze geweldig, hele dagen dat deurtje open en dicht doen (die is er inmiddels al een tijdje af omdat ze zo lomp deed dat hij verboog ).. Later met zitten er tegenover nog steeds leuk al die knopjes.. Nu loopt ze erachter of zit ze ervoor te spelen.. Vooral de vormpjes en het tellen wordt nu interessant, maar ze vindt hem in ieder geval nog steeds leuk en is bijna 1,5 nu.. Zeker de moeite waard i.m.o.!
Hier ook een dikke hit, al sinds de oudste een maand of 8 was! Eerst los met dat ding wat je er op klikt en daarna om aan op te trekken en mee te lopen. Nu is de jongste de trotse eigenaar van deze rollator (zoals wij hem noemen)
Wij hebben hem ook. Onze dochter heeft er veel mee gespeeld en heefterachter leren lopen. Ze is nu 3 1/2 en als ik er nu batterijen in zet speelt ze er weer mee. Dikke hit dus.
Een van de beste aankopen die we voor haar gedaan hebben! Sinds 5-6 maanden in huis (enkel het bord; stond in de box). Sinds ze zichzelf begon recht te trekken kreeg ze al snel interesse in het loopkarretje, en ze heeft echt leren lopen met dat ding. Je kan die wieltjes in twee 'standen' zetten: voor nieuwe lopers en voor meer ervaren lopers, en dat was duidelijk wel nodig. Ze ging er wild mee om en een beetje extra remming was welkom Sinds een half jaar is ze minder geïnteresseerd; ik vermoed dat dit komt omdat ze al een tijdje goed loopt en geen steun meer wil. Om ermee te racen en dan brutaal tegen de muur/verwarming te crashen wil ze hem nog wel eens uit de hoek halen. En af en toe speelt ze wel nog met de puzzels bovenaan. Maar die liedjes.... aaarrrggghhh, daar ze we toch knettergek van geworden hoor (heel druk allemaal, typisch vtech). Je kan het ook afzetten en gelukkig stiller zetten, maar ze vond die liedjes duidelijk heel plezant. We hebben ook een houten duwkar die 10 keer mooier is, maar feit is dat ze 'lelijk' plastic speelgoed met muziekjes nu eenmaal veel leuker vindt. En ik denk dat dat geldt voor de meeste kindjes eigenlijk.
Geweldig ding!! Eerst heeft mijn zoontje met het bord gespeeld, wat hij al snel erg interessant vond en uiteindelijk zette hij zijn eerste stapjes achter de babywalker. Duurde nog best lang voor hij echt los liep, hij rende dan al wel het hele huis door achter de babywalker. Ik vind 'm elke euro dubbel en dwars waard!