Ik las laatst ergens dat als je wit slijm verliest dat je dan je eisprong hebt of dat je op dat moment vruchtbaar bent? Is dit altijd(dus ongeveer 1 keer in de maand?) of hebben meer mensen dit niet? Ik zou dus vandaag me ei hebben en normaal heb ik hier dus ook last van,maar deze keer helemaal niks! snappen jullie het nog?
Hoi buddy, Ik let al sinds het begn op baarmoederslijm en hou het bij, maar ik zal je vertellen, ik kan er geen touw aan vast knopen. Het patroon is elke maand anders, en ik had zelfs een maand perfekt rekbaar slijm, maar dat bleek ver na mijn eisprong geweest te zijn. Ik hou het nu nog wel bij, maar ik weet nu gewoon dat het alle kanten op kan gaan. Het beste is het te combineren met tempen of met ovulatie tests heb ik gehoord...
hallo meiden ik had nu ook pas na mijn eisprong witte slijm en 2 dagen na mijn innnesteling beetje bruin rose slijm en nu is het weer weg vaaaaaaaaaaaaag dus het is een beetje regelmatig denk ik
nou ik zit nu te wachten komt de duivel of blijft ie hopelijk lekker weg nog een paar dagies afwachten
ik heb t niet iedere maand(witte slijm) maar had toen wel een positieve ovulatietest,wil dus niks zeggen
Bij mij is het: Menstruatie, een week later (ongeveer) normaal witverlies, voor eisprong helder slijm (rekbaar) dit houdt een week aan. Dan rest van cyclus wit (kwark en dik).
nou ik heb nu iets geks ik snap het niet meer eergister had in de ochtend had ik beetje bruin roze bloed en toen stopte het weer gister ochtend ook en ook weer stopte het en nu ook weer en het is weer bijna weg :Secht heeeeeel vaaaaaaaag