Zwangerschapsuitkering krijg je altijd. Alleen hangt het bedrag ervanaf wat je de maanden ervoor verdient hebt.
Mijn contract is gewoon verlengd. Ik was al zwanger toen ik daar begon. Had niet verwacht dat ze het gingen verlengen trouwens.
Ik ben per 1 juni verplaatst naar een ander filiaal waar ik een hogere functie kreeg en van 20 u/wknaar 38 u/wk ging werken mijn contract was voor een half jaar tot 1 aug. Werd toch weer verlengd voor een jaar ikvertelde in Juli dat ik zwanger was.
Werk op dit moment op uitzendbasis en eigenlijk zou ik per 4 april bij goed bevallen in dienst genomen moeten worden. Ik hou mijn hart echter vast, collega die zwanger is (5 weken verder) is namelijk net het contract niet verlengt. Ach komt vast goed hoe het verder zal gaan.
Mijn contract werd ook verlengd, naar contract voor onbepaalde tijd. Ik werkte er nog maar een jaar, en was daarvan al een half jaar zwanger. Tegelijkertijd: als een van de meiden van mijn team zwanger is, maar super functioneert laat ik haar echt niet gaan hoor!! Ik heb 100 keer liever dat een goed iemand er even een poosje tussen uit is, dan iemand die minder functioneert maar er wel gewoon is. DIe tussentijd vullen we wel zo goed mogelijk op, en daarna is ze er gewoon weer! Dus zonder twijfel contract verlengen!!
Ik krijg in juli mijn vaste contract, zit dan midden in mijn zwangerschapsverlof. Officieel mag ik nog een jaarcontract maar mn bazin vind dat onzin. Het kan dus wel! Moet zeggen dat ik dezelfde uren blijf werken, dus dat er buiten het verlof geen nadelen zijn voor de werkgever.
Nou kreeg een mail en word komende week gebeld voor het functionerings gesprek die ik heb aangevraagd. Ben erg benieuwd!
Bij mij is mijn contract verlengd met 1 jaar, 1 maandje voordat ik met verlof ging. Eigenlijk stond een vast contract gepland, al is dit nooit met zoveel woorden gezegd. Wel zijn woorden gevallen als 'kans op bekkeninstabiliteit' en 'niet zo handig gepland vlak voor einde contract'. Dus dat zei mij genoeg. Maar nadat ik 2 mnd terug was kreeg ik wel een vast contract. Ook wel beetje begrijpelijk indien je in klein bedrijf werkzaam bent. Zou je maar niet zo druk maken, als de beslissing negatief is kun je er toch niets aan veranderen. Gelukkig heb je dan nog wel recht op bevallingsuitkering en daarna ww. Maar beter is het natuurlijk om je baan te behouden.
Mijn contract werd zogenaamd niet verlengt door economische redenen. Kort na mijn vertrek werden er 3 nieuwe aangenomen
Mijn contract liep af een week na m'n zwangerschapsverlof, het werd gewoon verlengd. Alleen heb ik zelf aangegeven dat ze het voor mij niet hoefde te verlengen, ik bleef liever nog even bij Finn en zo kon ik mijn eigen praktijk in alle rust opzetten.
bij mijn vorige werkgever werd mijn contract om vage redenen niet verlengd. had toen erge schouder problemen. ben net 3 weken geleden begonnen met een nieuwe baan. heb contract tot 31 juli en maak me wel zorgen of hij verlengd word. bij sollicitatie gesprek werd al wel gezegd dat niet iedereen verlengd contract krijgt ligt aan de bezetting dan en het aantal kinderen dat opvang vraagt enz. x
Ik heb voor mijn verlof te horen gekregen dat ik een vast contract krijg. mijn contract zou aflopen op 1 Juli en ik begin weer met werken op 22 Juni.
Toen ik mijn leidinggevende verteld had dat ik 7 wkn zwanger was...Moest ik in die tijd ook mijn contract krijgen ( verlengen voor een jaar/of vast contrakt) Hier netjes een vast contrakt gekregen met meer uren ook nog. Van 16 uur naar 24 uur.
Hier ook geen contractverlening. 2 weken daarvoor zei m'n leidinggevende, meid geen probleem, bla bla. Die week erna heb ik aangegeven zwanger te zijn, nog geen week later gesprek dat m'n contract niet verlengd werd. Echt zooooo stom. Het leuke, ze namen gelijk een nieuwe aan, die na 3 maanden zwanger bleek te zijn en gelijk thuis zat....*lacht in m'n knuistje*
tja moeilijk zoiets. bij mij was mijn contract 3 dagen na mijn verlof afgelopen en ook echt beeindigd (hebben ze pas 2 weken voor mijn verlof aangegeven zodat ik natuurlijk nog een beetje enthousiast naar mijn werk kwam :S) ik ben er echter gewoon van uit gegaan dat het zo zou lopen. kon het nooit tegenvallen. misschien ook wel een idee?
Bij mij is het net met een jaar verlengd per 1 maart. Erg fijn, want ik ga 15 april met verlof! Hier geen problemen dus!
ik werk er net 6 maand en mijn contract loopt over 3 weken af moet het dus vertellen wil geen scheve gezichten omdat ik niets heb gezegd, ik gok het er dus op ben er bang voor..