Mijn contract is onlangs omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. Ik had toen ook al verteld dat ik zwanger ben.
Mijn contract liep af toen ik zwanger was, maar ik heb gewoon een vast contract gekregen! Mijn baas zei "als we vrouwen van jouw leeftijd aannemen kunnen we zwangerschappen verwachten he" Hij moest alleen wel even slikken toen ik 3 maanden na mijn zwangerschapsverlof weer opnieuw zwangerschapsverlof aan ging vragen Haha, maar hij is nu weer helemaal blij voor ons!
hallo! heel overwacht en met knikkende knieen het vandaag tegen mijn bazinnen verteld reactie was idd onverwacht, ze hadden het niet gedacht en toch heel positief ik mag blijven! mijn ene bazin vroeg zelfs of ik al wat zwangerschapskledij nodig had haha erg fijn dus en iedereen reageerde erg fijn! last van mijn schouders af!
Nou dat was bij mij ook.Ik had het in mei verteld en in december,nog voor mijn verlof,kreeg ik te horen,dat ik in april(mijn contract liep begin deze maand af,maar we kunnen wel rondkomen,want de kids gaan niet naar opvang)mijn contract verlengd werd.Ze waren te vreden met me
Nou ben gebeld en ze willen nu in ene een zwangerschapsverklaring van me hebben? en volgende week vrijdag heb ik mijn gesprek..ben erg benieuwd
Zwangerschapsverklaring is een formaliteit; die hebben zij nodig om je uitkering van het UWV te kunnen aanvragen. Maak je niet te druk. Ze hebben hun beslissing vast al genomen, dus daar doe je niks meer aan. Komt goed!
Nou helaas, mijn contract is niet verlengd :s Ik loop nu wel met erge bekkenklachten en heb al die tijd thuis gewerkt ( vanaf half januari dit jaar) heb me niet ziekgemeld om mijn motivatie te laten zien.. Helaas voor niks geweest en ze willen me vanaf volgende week ziek uit dienst melden..ik denk ja moet ik dan nog 2 dagen creperen thuiswerken? dan kan je me toch gelijk ziekmelden? heb geen motivatie meer en ik maak vandaag wel af maar meld me denk ik de laatste dag van deze week ziek. Ik denk nu aan mijzelf en niet meer aan hun, want krijg stank voor dank. Na mijn verlof zie ik dan wel weer verder en ga tijdens mijn verlof wel kijken welke bedrijven ik leuk vind enz. Dus zulke werkgevers heb je ook, je doet je best, het word wel gezien zeggen ze, maar ja wat heb je daaraan als je contract niet word verlengd?
Hoi mammienes, wat rot dat ze je contract niet verlengd hebben. Ik zit in hetzelfde schuitje, heb vorige week gesprek gehad en ook mijn contract is niet verlengd ( ben 15 weken zwanger). Ook een of andere vage reden... Maar heb besloten dat ik gewoon kijk wat er op mijn pad komt en me maar niet al te druk moet maken (makkelijk gezegd natuurlijk..) Ik hoop voor je dat je nu ook een beetje je rust kunt nemen en dat je gewoon lekker kunt genieten van je resterende zwangerschap, zonder al te veel pijn. PS; op mijn werk zeiden ze wel dat je waarschijnlijk een heel groot deel van je loon vergoed krijgt door uwv omdat je zwanger bent, zeker omdat je niet zo heel lang meer hoeft... misschien een hele kleine troost...? En wat daarna komt, komt wel! (maar ik denk ook de hele dag dat ik nu aan het werk ben, stelletje k.....! hahaha) Groetjes Joost