ineens wakker s'nachts...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn zoontje heeft een erg moeilijke start gehad e sliep overdag altijd slecht, enkel hazeslaapjes..de nachten gingen altijd heel goed, sliep al snel door en kreeg sinds een week geleden d'ochtends om 8 uur, half 9 de fles, waar wij erg blij mee zijn! Sinds 2 weken gestart met pepti en sindsdien gaat t erg goed m3t ons kereltje! Gelukkig! Slaapt overdag een stuk beter, maar nu komt hij al een week iedere nacht wakker vanaf 3.30 ongeveer... En komt dan elk half uur ongeveer en krijgt dan om 6.30 / 7.00 de fles... Wat zou dat dan ineens kunnwn zijn? Want normaal slaapt hij altijd heerlijk door! Hij ia trouwens 3,5 maand geweest...

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik wou dat ik het antwoord wist... Ons zoontje van bijna 8 maand werd nog altijd 1 keer wakker 's nachts (rond 04.00 uur) maar de laatste tijd word hij bijna elke 3 a 4 uur wakker en vind dan ook al dat zijn dag om 06.30 uur begint.
    Ik zit er aan te denken om een knuppel te kopen of een grote fles whisky :D Gekkigheid natuurlijk, maar soms....

Hopelijk slaapt je ventje weer lekker en goed door :)

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Haha trek open die fles! ;) (grapje natuurlijk)! Vervelend zeg dat hou zoontjr ook nog steeds komt! maar ik denk ook dat het komt omdat hij nu overdag meer slaapt en d'avonds slaapt hij ook op zn bedje wat hij normaal nooit deed! Maar goed, ik kan m moeilijk wakker gaan houden...o
    Bedenk me ineens dat ik sinds hij telkens wakker q
    Word overdag zijn kamer donker maak, zou het hiermee te maken hebben?

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Sorry voor de typfouten, typ met mobiel ...

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik weet niet of het daar door komt?
    Ik laat overdag in elk geval de gordijnen open zodat hij weet dat het dag is en niet té lange dutjes maakt. Ik zat juist met de gedachten te spelen om de gordijnen overdag ook maar dicht te doen omdat hij overdag wel goed slaapt :p hahahahaha

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou alweer een vroegertje hoor... Terwijl hij.hiervoor altijd door sliep en pas 8 de fles kreeg, soms nog later! Wat kan dat toch.ineens zijn? Heeft iemand anders misschien t zelfde?

Deel Deze Pagina