Dames! Help!! Ik weet het niet meer. Afgelopen avond/ nacht was verschrikkelijk! En vraag me af wat het nu eigenlijk is waar ze last van heeft. Onze kleine meid (7maand en 3 week) is vanaf zondag al hangerig. Elke keer gapen, "zeuren" en der duim in de mond stoppen alsof ze naar bed wil. Wij leggen der dan op bed met haar knuffie bij der, duimpie in der mond, ik zeg weltrusten en tot straks en dan ligt ze daar. Wakker in der bed. Niet slapen. Na een uur is ze er klaar mee en dan gaat het weer voor 1,5uur (of soms minder) goed en dan geeft ze weer aan dat ze op bed wil. Ik heb der de afgelopen 2dagen wel 6a7 keer op bed gelegd. Normaal is het maar 2 keer voor een dutje. Maar goed we dachten prima, geen probleem gaan we gewoon accepteren dat het zo is. Maar toen kwam gisteravond en afgelopen nacht ff om het hoekje kijken! Janken, gieren, brullen en zo overstuur! Zo overstuur dat ze geen extra flesje wilde en ze er helemaal panisch van werd dat haar neus helemaal vol zat met snot van het huilen. Met gevolg dat ze zichzelf ook niet kon trootsen met haar knuff en haar duim. Uiteindelijk stil en inslaap gekregen. En BAMM na 2uur (onrustig) slapen begint het weer van voor af aan. Inslaap gewiegd en gesust. Maar elke 1,5a 2 uur had ze weer een zeurmomentje en viel uiteindelijk zelf weer inslaap omdat ze dus zo kapot was. Ik weet even niet waar ze last van heeft. Is het dat sprongetje van 8,5 maand.? Zijn het haar eerste tandjes? Ligt het aan het weer? Komt het jullie bekent voor en kunnen jullie me vertellen waar ze misschien last van heeft?! Mij een beete gerust stellen dat het "normaal" is?! Vertel het me dan! Please, want ik weet het even niet meer =D Groetjes Anna! Ps. Lang verhaal he