Is er een advocaat/mediator die mij zou willen helpen met een situatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlammetje80, 21 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb met je te doen, behalve de pijn van de scheiding ook nog deze sores. Ik vind het echt niet chique van je ex om jullie het huis uit te werken wat al voor hem van jou was voor een paar centen. Lekkere vader ben je dan ook.

Poppy4, julia80 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    Helemaal mee eens. Hij wil weg en sleurt jij zo in nog meer ellende mee.

Ik zou echt niet meer verder gaan met deze mediator.
    Vindt het al raar dat hij deze zaak op zich genomen heeft.
    Hij kan toch nooit 100 procent onafhankelijk zijn.

Heel veel sterkte!

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Olie op het vuur? Pardon?
    Scheiding is niet haar keuze.
    En door hem raakt ze misschien wel dr huis kwijt! En dat is in deze tijd een big deal!
    Want een ander betaalbaar huis vinden is niet zo makkelijk! En voor de kinderen is dat extra vervelend, ze missen 1 ouder. Dan ook nog een ander huis/omgeving. En extra stress voor de moeder qua verhuizing.

Gewoon een afspraak maken bij een advocaat,
    1e gesprek is toch oriënterend. En je hoeft natuurlijk niet direct te vertellen daf je contact opneemt met een advocaat

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als de sodemieter iemand anders zoeken die jullie zaak doet.

Een vriend van de familie is zo onbetrouwbaar als wat en zal uiteindelijk altijd partij voor hem kiezen

5. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Exact dit. Plus eens met andere mediator inschakelen. Hij probeert nu ten koste van jou het kaas van jou & zijn kinderen hun brood te eten. Daar zou ik heel snel en hard een stokje voor gaan steken.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wat een vervelende situatie. Ikzelf zit in een zelfde situatie (alleen niet gescheiden dus). Maar ook een eigen huis en toen op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Ik dacht begrepen te hebben dat als je gezamenlijk aan het huis betaald hebt (ondanks dat het huis op jouw naam staat), je ex inderdaad kan claimen dat hij ook een soort van mede-eigenaar is.
    Maar er zitten veel haken en ogen aan, dus zou zeker jezelf goed laten informeren.

Deel Deze Pagina