Hallo dames, Wellicht dat jullie het weten. Onze Senseo heeft het begeven of staat op het punt om te begeven. Nu is ons oog op Magimix nespresso gevallen en kunnen wij er eentje overnemen via Marktplaats. Mijn man kwam ermee dat er tegenwoordig ook alternatieve capsules beschikbaar zijn. Alleen lees je daar verschillende dingen over. Er schijnen bepaalde merken/modellen te zijn waar de alternatieve capsules niet mee werken. Het mesje zou te bot zijn voor plastic capsules (de alternatieve). Klopt dit? En zijn er meiden die ervaring hebben met de alternatieve capsules? Groetjes
Wij hebben er 1 van krups en de andere cups gaan prima (lidl, V&D, ah). Volgens mij hebben ze in hof van Saksen de Magimix en daar gingen de cups van V&D in ieder geval goed. En volgens mij die van de lidl ook.
Wij hebben ook een nespresso apparaat, geen idee welke want das meer m'n vriend z'n ding maar alles gaat er gewoon prima in.
Die van de lidl en ah (basic), douwe egberts, pakt hij goed, ook die nieuwe van de reclame met robbie Williams Die van de plus doen het niet goed. De achterkant van het cupje moet 'voorgeboord' zijn.
Ja, klopt. Want nespresso heeft nog het patent op aluminiumcups. Daar zijn de mesjes op de nieuwere modellen op aangepast. Ze zijn minder scherp gemaakt.
Mijn vriend vind die van de action het lekkerste, die lijken ook kwam vorm meer op de echte. Ik drink zelf geen koffie