Nou, postte ik verleden week nog dat mijn ene oma baarmoederkanker heeft. Wordt mijn andere oma vandaag nog opgenomen ivm met verdenking Acute leukemie. Gaat lekker zo zeg.
Dankje. Ja nogal! Nu is het nog niet 100 procent zeker, maar het bloedbeeld liet wel het zoiets zien. Hoop nog steeds dat het iets anders is. Ze zijn notabene beide nog niet eens 70.
Sterkte! In 2012 hetzelfde verhaal meegemaakt (mijn oma baarmoederhalskanker, mijn man zijn oma acute leukemie) en dat verhaal gaat nu in 2013/2014 weer verder met de andere oma van mijn man..
Zo dat is wel bizar dan HuiBooBee. Ben er wel een beetje misselijk van hoor. 10 jaar geleden zijn ze zelfs gelijktijdig gedotterd en nu dit weer.
Nog niets gehoord tot nu toe. Zijn allerhande onderzoeken aan het doen om vast te stellen dat het daadwerkelijk om leukemie gaat.
Nou net telefoon gehad. Is dus leukemie, een zeldzame vorm. Ze wordt opgeplaatst naar het Erasmus en daar kijken ze verder. In het streekziekenhuis konden ze hierin niet veel voor haar betekenen.
Bah, heel veel sterkte. Zo'n nieuws komt nooit op het juiste moment maar is nog erger als je het twee keer in zo'n korte tijd krijgt!