Ik ben opzoek naar een nieuw matras. Ik heb chronisch rugpijn, en word altijd helemaal verstijft wakker. Wat voorn matras heb jij 😊
5 jaar geleden hebben wij de prestige matrassen van leen bakker gekocht en bevallen erg goed. Mijn man vind ze iets te zacht maar ik ben helemaal af van iedere ochtend wakker worden van de rugpijn.
Via internet bij ravensberger. Echt super service. Je krijgt een vragenlijst en aan dr hand daarvan krijg je te zien welk matras je moet hebben. Je kan hem een tijd uitproberen en als het niks is dan kan je hem in overleg terug sturen en zoeken ze samen met je naar een andere. Ik had ook rugproblemen en nu gewoon nergens meer last van. MAAR: het is vaak een combie van matras en lattenbodem. Je kan een goed matras hebben maar als je bodem voor jouw niet goed is dan helpt het nog niet. Ik dacht dat het alleen aan mn matras lag, dat de bodem nog goed was. Niet dus. Met nieuw matras waren de klachten voor de helft minder. Na een Nieuwe bodem erbij was alles opgelost.
Afgelopen januari zijn wij bij Beter Bed beland. Uitgebreid matrassen getest en ik ben heel blij met onze aankoop! Verder een prima service.
Welke boxspring van beterbed hebben jullie? Wij hebben boxspring Arend van beterbed, en ik vind het echt een miskoop. Na 2 jaar zijn de matrassen 2x zo zacht als ze waren, en dan hebben we de stevige variant...
Ik ben Belg maar dacht dat ze in Nederland ook al een winkel hebben. Ons bed is van dorsoo, is wel een compleet systeem met hydraulisische lattenbodem en dan speciale matras. Is vrij prijzig maar ik heb niks meer van last gehad aan mijn rug en bekken! En zou het zo ie zo opnieuw kopen!
Onze boxspring is van totaalbed maar paar weken geleden moesten we na 7 jaar nieuwe topper Dus bij beter bed verschillende geprobeerd en zo een keuze gemaakt Onze boxspring was een aanbieding en na 7 kaart nog steeds geen doorgelegen matrassen alleen topmstras was nu dan versleten
Eerst bij een beddenzaak, achteraf slechte keuze hadden we te zachte gekocht. Nu bij de Ikea en zeer tevreden over
Wij hebben bij een beddenspeciaalzaak matrassen (en een boxspring) van NOX gekocht, erg duur, maar schijnt super goed te zijn
Tweedehands. Maar van Ikea wel dikmatras ligt prima al zes jaar. Zoon zijn tweepersoons komt van wekamp is nu 12 jaar oud matras.
Beterbed. Man en ik hebben bijde een ander matras. Hij wilde een zacht matras maar moest geschikt zijn voor 100kg ( woog toen 94kg) Ik ben gronisch rugpatient en mijn matras moest juist harder zijn dan normaal en gewicht kunnen dragen tot 80 kg (weeg 68) We hebben ze laten stofferen in zelfde stof als onze boxspring. Zo zie je niks van de uiterlijke verschillen van de matrassen maar je voelt het wel. We hebben ook nog bijde een gestoffeerde topper erop. Bed Inc matrassen zijn nu bijna 7 jaar oud en zijn nog als nieuw Merk karlsson. Elektrische versie Inc voet en hoofdboard. Alles bekleed in zelfde kleur. 180/210 Zou zeker naar een speciaalzaak gaan. Hebben 10 jaar garantie of bed en matrassen
Ik en zoon ikea. Mijn man een uit het jaar 0 (vind ik haha) maar hij vind deze lekker liggen en ziet er nog perfect uit.
Die van ons komt bij de Jysk vandaan. Je mag het matras 3 maanden op proef gebruiken om te kijken of het echt de goede is. Maar dat is misschien bij andere winkels ook wel
Bij de tempur dealer, is niet goedkoop maar slaap heel goed. En nooit meer met rugpijn wakker geworden.
Wij hebben hiervoor trouwens ook altijd een matras van de Ikea gehad. Hebben we 16 jaar op geslapen haha. Toen liepen we bij Leen Bakker tegen die Prestige matrassen en waren verkocht.