woont iemand hier, of heeft hier iemand gewoond? we hebben namelijk een huisje gezien daar, maar ik weet helemaal niet hoe doorwerth is.. weet alleen dat het een klein dorpje is, maar verder..
ik heb er gewerkt , tis mij te rustig ....maar goed als je daarna opzoek bent zit je der wel goed denk ik !
Ik vond het altijd een heel mooie dorpje, zo mooi in de bossen. Ik hou wel van zulke rustige dorpjes. Je zit zo op de A50.
Ik kwam er altijd doorheen als ik naar m'n stage ging. Heel rustig dorpje, maar ik vond het altijd wel een erg mooi dorpje. En Ede en Wageningen liggen in de buurt, dus als je wat meer drukte wil ga je lekker daar naar toe.
hadden ze het beter doodswerth kunnen noemen dus. Ik ben er 1 keer doorheen gereden, tis wel mooi, maar idd erg rustig. Ik hou wel van rustig, maar niet dat je nooit iemand op straat ziet of alleen maar 80+
Ik woon er het is idd erg rustig, winkelcentrum is echt heet klein, lidl, super de boer, kruitvat, bakker, dierenwinkel, slijter een cafetaria en een eettentje oja en een bieb Maar je bent zo in Renkum, voor kleding winkels en blokker/hema enz (of Oosterbeek) wel een erg mooie omgeving, wij hadden verwacht veel in het bos te lopen, maar dat viel toch best wel tegen. Liefs Dina
oke, fijn om het te horen van iemand die er woont.. maar is het heel, heel rustig? of zie je soms ook wel eens een auto of een kind?
er rijden wel auto's (vooral in het weekend is het wel druk op wkc) wij wonen dan in een flat met meer ouderen, dus wij zien zelf weinig kinderen, maar er fietsen vaak wel kinderen langs enz, vooral bij de schooltjes (2 basisschooltjes) en als je meer naar het wkc woont is het ook drukker
ja het appartement die wij hebben gezien is vlakbij het wkc.. maarja, we wonen nu in ede, als je dan ineens naar een (veel) kleiner dorp als doorwerth gaat verhuizen, dan denk ik dat die stap te groot is..
ik denk inderdaad wel dat die stap erg groot is. in ede sta je zo op het maandereind enzo. dat heb je daar niet.
Ja dan is de stap erg groot, wij kwamen uit utrecht, dus die overgang is ook erg groot Ja je moet echt van rust houden
ja we houden wel van rust.. maar ik denk dat de stap te groot is.. word dus weer zoeken naar een andere woning..