Wie herkent het, bijna bij elke geur over je nek moeten gaan? Maakt niet uit wat het is, al ruik ik parfum.. al ruik ik vlees of wat dan ook. Zodra ik een geur ruik loop ik hard weg!
Nou de geur van kattenvoer (of de kattenbak op zichzelf staand al) maakt mij ontzettend misselijk. En inderdaad ruik ik alle geuren gewoon 20x zo sterk. Zelfs van Ambi Pur (zo'n stopcontactgeurtje) ga ik al over mijn nek of krijg ik hoofdpijn van. Verder kan ik wel gauw geuren onderscheiden en identificeren; en dat had ik voor de zwangerschap eigenlijk totaal nooit. Dus dat is best wel grappig.
ik heb dat ook gehad en echt zeer extreem!!! het is nu wat minder geworden, maar als nog heb ik het! ik kon op ten duur gewoon niet meer zonder kotsen douchen!!! echt vreselijk! maar het komt goed haha het is bij mij nu gelukkig stuk minder geworden!
Ik heb er gelukkig geen last van, al ruik ik wel echt beter nu... Schoonzus kan al heel de zwangerschap geen boodschappen doen omdat ze te veel `ruikt` in de supermarkt
Ik vond de aftershave van mijn vriend opeens erg stinken. En pindakaas.. Ik maak in de ochtend altijd zijn brood voor zijn werk maar dat heb ik tot een week of 15 niet kunnen doen omdat ik er misselijk van werd.
Herkenbaar! had er 1e 3 á 4 maand ook last van! Vooral de lucht van de afwas die ik afspoelde voordat ik het in de vaatwasser zette vond ik zoooo misselijkmakend! kwakte er toen een flinke scheut afwasmiddel overheen, hihi! Ook zoete luchtjes zoals parfum, deo en douchegel vond ik zo vies! Heb laatst zelfs een deo-fles weggegooit omdat die lucht me deed denken aan die beroerde weken! Het gaat wel weer over hoor, typisch 1e 3 maanden kwaaltje. Even volhouden! sterkte ermee!
Haha zn kwakkie, dacht al dat het aan mij lag. Heb het niet zo erg maar dat kwakkie boh! Dat meurt zeg! Voor de rest ruik ik dingen sneller en scherper. Alleen wierrook kan ik niet meer verdragen dat brand gewoon in mn neus en keel!
ik ben nu 16 weken zwanger en heb nog steeds dat ik niet kan koken omdat ik msselijk word en ga spugen van de geur. ook kan ik niet tegen bepaalde parfummen en ook niet tegen koffie of sigarette rook. ik spuug nu nog regelmatig mijn eten eruit. ik word er helemaal gek van!
Met hoofdletters op 1: koffiebonen!!!! Gadver gadver gadver!! Stinkt naar kots... Brrr. De machine staat op werk op de gang.. Maar ik ruik het toch als iemand een kop koffie neemt... Brrrrrrrrrr
Gedsie derrie.. ergelijk he! Supermarkt is nog niet zo heel erg bij mij gelukkig.. andere dingen wel.. zo kan ik m'n kastje vol met kruiden echt niet meer openen. Yak yak! Maarja, er zijn wel ergere klachten volgens mij.
Ik heb het ook gehad met gebakken vlees en kip, werd gewoon zo misselijk van die lucht. En parfum echt te smerig gewoon, kon het zelf ook niet eens opdoen!
Ik heb het niet met eten en kruiden enzo, maar parfums... blegh! Deodorant, douchegel, wasmiddel... bah bah bah! Ook 'geurende' bloemen vind ik nu echt stinken. Ik heb nu tulpen in de huiskamer staan. Normaal ruik ik die niet.. zelfs niet met m'n neus er bovenop! Nu hangt er een vieze weeïge walm in de hele huiskamer. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dit ook trouwens. Nog vér na mijn zwangerschap vond ik de geuren waar ik in de zwangerschap misselijk van was geweest echt stinken. Moest echt overschakelen op andere shampoo enzo. Nu gebruik ik geurloze shampoo in de hoop dat ik de tweede helft van de zwangerschap weer gewoon mimjn vertrouwde geurtjes kan verdragen...