Positief of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ch28, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Sinds mijn eisprong heb ik last van mijn onderbuik (kramp, steekjes en een zwaar/opgeblazen gevoel) en af en toe van mijn borsten. Ook heb ik een paar dagen na mijn (vermoedelijke) eisprong een dag wat donker gevloeid. Nu had ik vanochtend ook een (beetje vies ;) ) heldere slijmprop met een ienieminie donker puntje bloed erin.

Dus heb ik net toch maar een sensitest gedaan (iets te vroeg, maar ik kon me niet meer inhouden ;) ). Nu weet ik het helemaal niet meer!

Ik zag namelijk naast de donkere controlestreep een heeeeeele vage lijn, maar zo vaag dat ik 'm tegen het licht moest houden en dan dacht iets te zien. Weet dat ik het gewoon over een paar dagen nog een keer moet proberen, maar vind het zo spannend. Heeft een van jullie dit ook gehad en wat denken jullie?

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    gewoon over enkele dagen weer proberen. je maakt jezelf gek als je het tegen het licht ga houden. zie ik nou wel wat, zie ik npu niet wat.
    Tenminstte das mijn eigen ervaring.

3. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ja, dat weet ik eigenlijk ook wel... maar ben zo benieuwd!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    gewoon nog ff wachten, ik had dit vorige mnd ook heb niet getest maar wel die slijmprop met puntje bloed en 2 dg later was de ongi er.

5. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey hoi,

Ik snap je wel hoor. Ik moet me echt inhouden om niet te testen, helemaal omdat ik de extra gevoelige test in de kast heb liggen.
    Ik mag maandag officieel pas testen, maar heb met mijn man onderhandeld ;) en we hebben besloten vrijdagavond de extra gevoelige test te doen (was eerst zondag)... Ik kan niet wachten.
    Heel veel succes met wachten en ik help je hopen dat het positief is. :D

6. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Moeilijk he pffff!
    Hoop ook voor jou (jullie) dat het positief is!

7. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Laat je het op deze post nog ff weten als je opnieuw getest hebt? Ben wel benieuwd. :)

8. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Doe ik! Jij ook?

Hoop dat ik me nog een paar dagen in kan houden ;)

9. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een héél licht streepje, ze zeiden toen tegen me streepje is een streepje en dat klopte ook, ik was zwanger...

Ik heb toen de dag erna meteen weer getest, maar nog steeds vaag. Toen heb ik 3 dagen gewacht en weer getest toen was 't een vette dikke streep!

10. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Doe ik. Ik kan me toch niet inhouden als het positief is haha...

Nog twee nachtjes slapen...

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oeeeeiii,

Spannend meiden. Ik kan ook heel moeilijk wachten!
    En bij mij duurt het nog zooooo lang!
    Veel succes allemaal.

Groetjes,
    Banjabes

12. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Nou, hier ben ik weer hoor.... mijn vriend en ik konden het net toch niet laten en we hebben een test gedaan :rolleyes: ...
    Maar nu heb ik mogelijk de sensitest iets boven de max streep in de urine gehouden, weten jullie of dat nog iets uitmaakt? Ik had namelijk een iets lichtere controle streep dan gisteren en een lichte 2e streep (!) welke duidelijker was dan gister en er vrijwel meteen stond. Omdat ik niet zeker wist of ik de test goed had gedaan heb ik er nog een kruidvattest tegen aan gegooid en die was negatief.
    Weet een van jullie hoe dat zit met een sensitest en mogelijk te ver in de urine houden? Of maakt dat niets uit en krijg je alleen 2 strepen als er HCG in je urine zit?

13. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    hihi ja een streep is een streep ik was 5 dagen voor nod en dacht voor de lol ga eens testen en ik zag een heeeeeel vaag lijntje ik naar de dokter gerend weet dat het vroeg is maar bloedtest heb gisteren de uitslag gekregen wel maar 25 hcg in het bloed maar meer dan genoeg ;) zwanger is zwanger he

14. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ik hoop het :D !
    Las net op de site van sensitest dat er bij het te ver dopen in de urine mogelijk wel een onjuiste uitslag is. Maar ik zag wel de controlestreep, al was die wel iets vager. Dus afwachten! Morgen of overmorgen anders nog maar eens proberen.

15. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ik raad je aan eens naar de kruidvat te gaan neem daar de twee testen voor vijf euro die zijn heel goed daar zit ook een pipetje bij zodat je niet teveel kunt gebruiken ;) succes maar een voorzichtige felicitatie

16. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    En, heb je al getest?
    Ik wel, met sensitest gisteren (kon het weer niet laten) en deze keer was het negatief, dus ik zal dit weekend wel ongesteld worden ben ik bang.

groetjes chantal

17. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey chantal,
    Heb ook getest gisteren met de matcare extra gevoelige. Negatief :(
    Ik baal er best wel van. Nu maar wachten op de :evil: :evil:

Komende maand is sowiezo een gemiste maand want dan zit mijn hubbie tijdens mijn vruchtbare periode in het buitenland :cry: en daarna wordt het voor ons terug naar de uroloog voor andere opties :( Daar zie ik best wel tegenop...

18. natjes

natjes Niet meer actief

Ik ook eerste test gedaan 4 dagen voor nod met sensitest dipstck... ook een beed licht streepje! Vandaag 3 dagen voor nod test cb gedaan en een dikke plus! check mijn album maar ! Het kan dus wel :D

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
  20. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    hey natjes,

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina