Joepie morgen op vakantie. Na onze miskraam , zijn we wel aan toe om er even tussen uit te gaan. Wil het niet dat ik sinds afgelopen donderdag met een spierverkramping loop, wat nu door is getrokken richting me nek Ik heb er goed last van En "gelukkig" heb ik weer oudbloed verlies. Ik heb morgen 4 weken terug een curettage gehad en nu begint het ges@#$%#$ weer opnieuw!!! Wat ook erg pijnlijk is,is dat we vorig jaar in exact dezelfde situatie zaten. Ook net een (1e) miskraam achter de rug, en toen we een paar dagen weg gingen om het verdriet een beetje te kunnen verwerken, begon het bloedverlies ook weer na de 3e week. Ik weet het niet hoor, maar je zou haast denken dat er een duivel boven ons sweeft Het is ons echt NIET gegunt!!! Ik wil nu eindelijk eens kunnen ontspannen, alles een plekje kunnen geven. ZONDER pijn in me spieren en ZONDER oudbloedverlies Wanneer is het nou eens over met al die PECH??? Sorry, ik moest het even kwijt Een verdrietige mussie.
Het is jullie zeker wel gegunt maar nog niet gelukt. Ik geef je een lekkere plak chocolade, thee en een enorme zakdoek. Dekentje op de bank en een lekkere jank film om vandaag zo veel uit te huilen dat het misschien wat lichter voelt. Toch heel veel plezier en vooral rust in jullie vakantie..
Dat hoop ik ook jingels, meestal als je eenmaal daar bent valt het ook wel mee. Maar het zijn de dingen die ik net verteld heb en ik heb er niet zo gauw bij stil gestaan( maar dan kan je dus nergens meer heen ) dat er allemaal zwangeren lopen of net bevallen En wij hadden daar ook zo graag met de kinderwagen willen lopen. Zucht, gaan we weer. Altijd maar dat stomme gedenk .Als dit, anders dat. Sorry
Ha Mussie, Ik kan me wel een beetje indenken hoe je je moet voelen......... Ik wil je toch een hele fijne vakantie wensen en hopelijk lacht het geluk jullie nu echt snel tegemoet!! Jullie hebben het absoluut verdiend, er ligt nog zoveel moois in het verschiet! En vandaag gigantisch balen en verdrietig zijn mag
Arme Mussie, het zit je ook niet mee he... Ik hoop dat je wel een beetje kan genieten van je vakantie. Misschien kan je mannetje je nek even masseren? En anders kom je maar even naar Utrecht, doe ik het wel even voor je! Knuf Mo
Ik hoop zeker dat er nog heel veel moois in het verschiet ligt, meis. Alleen zie ik dat nu even niet Maar, ik weet diep in mijn hartje, dat je de waarheid spreekt Dankjewel voor je lieve berichtje. Liefs, mussie
Hihi Mo, me mannetje heeft onderhand lamme handjes van het masseren Gelukkig doet hij het graag voor me, als ik maar geen pijn heb. Ja, het is echt een lieverd. Anders was ik graag naar Utrecht gekomen. Ik ga me na al die lieve berichtjes toch wat beter voelen. Gaat helemaal goed komen deze week Dankjewel!!! Liefs, mussie
bovenop een bergtop, daar mogen zwangeren niet komen en kinderwagens zijn ook niet bergtop-proof... Nee hoor, ik vind het echt rot voor je. Succes maar weer. Dit hoort allemaal nog bij de verwerking van zo'n rottige miskraam. 't Is niet eerlijk.
Ook jij maakt me weer aan het lachen, mummy. Maar ik moet eerlijk zeggen: die hoge bergtop......................dat lijkt me wel wat Ik vraag me af of we die mk-en ooit kunnen verwerken Het is helemaal niet eerlijk!!! Ik denk dat je het pas een beetje los kunt laten als je een zwangerschap hebt die eindelijk helemaal goed gaat!!! Liefs, mussie
He meid, schrijf het maar van je af hoor! Dat lucht misschien een klein beetje op. Kan me zo goed voorstellen dat je af en toe denkt dat er een vloek op jullie rust of zo, dat gevoel had ik ook na de derde miskraam. Je voelt je dan zo ongelofelijk machteloos. Waarom anderen wel en wij niet? Wat is er mis met ons? Zoveel vragen waarop niemand een antwoord kan geven. Misschien een ideetje om jullie lekker met zijn tweetjes te laten masseren en vertroetelen? Verwenarrangementje voor twee? Heel veel sterkte meis, en blijf vooral van je af schrijven hier als je daar behoefte aan hebt! En hopelijk is het bloedverlies weer gauw over. By the way, kan het niet zijn dat je gewoon ongesteld moet worden? Liefs, Wendy
IK wil jullie een hele fijne zorggeloze vakantie wensen en hopen dat je alles een beetje van je af kunt zetten ( hoe moeilijk het ook is en misschien gebeurt er in de vakantie wel een wonder . sterkte yvonne
Hoi meiden, we zijn weer thuis! Toch ook wel weer lekker hoor, we zijn maar een midweekje weg geweest. Maar ben toch altijd weer blij als ik dan weer thuis kom Het "oude bloedverlies" heeft nog 2 xdagen geduurd daarna was het helemaal weg. Dus toch nog heerlijk kunnen zwemmen.Wat overigens erg goed voro mijn zere spieren was.Sinds gisteren heb ik helderbloed verlies maar heel minimaal. Ik had ook behoorlijke hoofdpijn gisteren dus ik had zoiets van hehe, het zet eindelijk door. Nou tot nu toe nog niet echt. Wat een ellende.Wel niet, wel niet. Ik lijk wel een jojo Ik heb daar wel erg veel confrontaties gehad.Is ook logisch al die net "verse" gezinnetjes hebben natuurlijk kortingsbonnen voor centerparks Dus ja hoor, allemaal baby's van rond de 5 maanden, ik zeg tegen vriendlief, ach, anders hadden wij nu ook zo lekker zitten keutelen. Of als er een zwangere"dikke" buik langs waggelde, hum, anders had ik nu ook zo'n buik (ik was 22 september uitgerekend)En bij een wat kleiner buikje, ja, geweldig, nu had je het een beetje beginnen te zien Zo kwamen mijn 3 miskramen keer op keer voorbij in mij gedachten. Maar goed, u nog 2 weken vrij dus nog maar even proberen te genieten.Meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. En ik hoop dat we allemaal heel gauw goed nieuws hebben Liefs, mussie
Fijn mussie, toch er ff tussen uit, ook weer leuk dat je hier terug bent Tja babies en zwangeren, heb er ook nog best moeilijk mee Is steeds behoorlijk slikken en zoals ik al een keer eerder zei, het is niet dat je het iemand misgunt maar het is gewoon een harde confrontatie met je eigen pijn en verdriet en gemis. Ben bijna blij als de zomer voorbij is, pfff wat ellende.....wil ik echt nooit meer meemaken However welcome back liefs