Ik had maar 1 verstandskies(ik blij) en die moest er ook uitgesneden worden want hij zat schuin tegen mijn andere kies te drukken dus hij kon nooit doorkomen. Ik moest naar het ziekenhuis en daar foto's laten maken en toen zagen ze dus ook dat ik er maar 1tje had. Je krijgt hele andere verdoving dan bij de tandarts,ik kreeg er 3 en ik voelde ze amper. De behandeling viel heel erg mee alleen ik heb heel lang napijn gehad maar dat komt ook omdat ze in mijn zenuw hadden verdoofd. Ik heb zeker 2 weken thuis moeten zitten want bewegen en praten deed onwijs veel pijn kon ook niet plat slapen dus lag half zittend en eten kon ik ook niet want ik kreeg mijn kaken niet van elkaar af maar ik kreeg wel goeie pijnstillers mee en ik moest spoelen. Verder heb ik een jaar met een tong gezeten die half verdoofd was en hij ging ook vaak tintelen maar dat is gelukkig van zelf weggetrokken de tandarts zei al tegen mij dat dat wel lang kon duren. Dus het beste is wel even naar de tandarts te gaan voor foto's want als je zo blijft lopen komt er straks een ontsteking en dan werkt een verdoving niet goed en dan ben je verder van huis.
misschien kan ik je een proffessioneel advies geven? nurofen is de merknaam van de stof ibuprofen, deze middelen zijn dus hetzelfde. De 200 en 400 milligram kan je overal kopen, de ibuprofen 600 mg zowel tabletten als zakjes moeten op recept. Je mag zo rond de 1800 mg per dag hebben soms adviseren ze meer, maar is niet aan te raden ivm eventuele maagklachten . Als je vb naproxen gaat gebruiken ( dit behoort tot dezelfde groep pijnstillers als ibuprofen) dan geldt een max. van 1000 mg per dag ( op professioneel voorschrift) het advies in de handverkoop van vb een drogist zal lager zijn. Gebruik ibuprofen en naproxen niet tegelijkertijd, dit kan een maagbloeding veroorzaken en/of maagklachten geven. Ook word je bloed teveel verdund. paracetamol daarintegen mag je altijd naast 1 van bovengenoemde middelen erbij gebruiken ( max 3x daags 2 tabletten per dag), dit is namelijk een ander soort pijnstiller. Als je vragen hebt, kun je mij altijd pb-en.