Is er een huisarts in de zaal?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Mandytje, 23 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytje

    Mandytje Actief lid

    15 jun 2019
    130
    122
    43
    Is er een huisarts hier op het forum die ik een paar foto's kan sturen van de uitslag die mijn kind heeft?
    Ik vind het geen spoed maar ben wel zwanger dus zekere voor het onzekere haha
     
  2. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.976
    7.157
    113
    Vrouw
    Waar ben je bang voor als zwangere?
     
  3. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.637
    2.520
    113
    Nee er gaat geen huisarts foto's van onbekenden op een forum beoordelen. Ik zou gewoon morgen je eigen huisarts even bellen, uitslag is niet iets voor spoed.
     
  4. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    354
    492
    63
    Vrouw
    Ik ben arts (geen huisarts overigens) en ik ga dit inderdaad niet doen, hiervoor kun je je eigen huisarts benaderen, of de assistente, misschien kunnen/willen ze het wel van een foto beoordelen en hoef je er niet heen.

    Ik heb er zo'n bloedhekel aan dat bekenden (familie/vrienden/buren) voor elk ding wat ze mankeren bij mij aankloppen. Kijk, als er een spoedsituatie is dan help ik uiteraard! Maar zoals mijn zwager die op kraambezoek kwam op dezelfde dag dat ik was bevallen en nog even meent een of ander plekje op z'n been aan mij te laten zien dan denk ik echt rot op joh en zoek het uit met je plekje. Durf ik uiteraard niet te zeggen dan haha
     
    Oilell, Vogelmeisje, olleke en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.053
    972
    113
    Vrouw
    Misschien kan je je eigen ha mailen? Dat kan hier altijd, dan hoor je vanzelf wel of er nog andere actie moet komen?
     
  6. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.221
    5.444
    113
    Hier kan je ook even een foto mailen (nadat je eerst even gebeld hebt), dan kijkt de huisarts er nog dezelfde dag naar en dan krijg je bericht of je beter even kan komen. Heb ook al eens zo op afstand een receptje gekregen voor krentenbaard omdat het op de foto al zo overduidelijk was. Super handig!
     
  7. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.976
    7.157
    113
    Vrouw
    Inmiddels al bij de ha geweest? Misschien leuk om dan nog even te reageren :)
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  8. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.489
    5.581
    113
    Vrouw
    Das dan toch altijd jammer hè…
     
    Bloempjelief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina