Hoi allemaal, Ik werk in de thuiszorg, huishoudelijke hulp. Al best wat jaren, maar nu is er een probleempje. Client was boos, want ik had de ramen niet goed gelapt. Er blijft namelijk een blauwige waas op de ramen zitten. Nou heb ik dit echt nog nooit gehad, maar weet ook niet hoe ik dat moet verwijderen. Verder is t wel streeploos, maar die waas blijft. Jullie een idee hoe dit komt en wat je daar aan kan doen?
Vervelend!! Zit de waas echt op het raam aan de kant waar je gezeemd hebt? Of aan de andere kant? Bij ouder dubbel glas kan er ook een lekje zijn ontstaan waardoor er een waas tussen het glas zit.
Mmh een orde vraag ik heb geen idee aan welke kant. Ik ga er morgen heen zal eens kijken. Nu nog de client overtuigen dat Het niet aan mij.mn raam lap kunsten ligt
Mwah het was de laatste keer niet echt super zonnig. Als t morgen kan doe ik t gewoon nog een keer hoor, maar het is zo zonde als die waas toch blijft. Standvastig klinkt vriendelijker dan wat ik dacht hoor haha
Je zou vooraf even over een plekje met een droge theedoek of microvezeldoekje kunnen wrijven, zowel binnen als buiten. Als het niet weggaat, is de kans heel groot dat het raam idd lek is.
mag ik even zeggen dat ik het een grappig topic vind passend bij jouw profielnaam edit ooh sorry whaha mosterd na de maaltijd