Hallo meiden! ik zal mijn situatie even uitleggen: Ik ben eind oktober gestopt met de pil en ben daarna na 38 dagen weer ongesteld geworden ( op 28 november ) en ik heb op dag 22 en 28 van mijn cyclus seks gehad, ik weet dus niet wanneer ik een eisprong heb gehad. Ik zit nu op dag 41 en ben nog steeds niet ongesteld en ik heb vandaag getest en de test was negatief.. Is er nu een kans dat ik toch zwanger kan zijn? Want ik dacht juist dat naar het stoppen van de pil als de eerste menstruatie er is geweest dat de tweede dan of op hetzelfde aantal cyclus dagen zal komen of eerder. Ik hoop dat jullie hier mij advies bij kunnen geven, En allemaal trouwens nog de beste wensen! Groetjes Femke
Als je nog maar pas gestopt ben met de pil.. kan het wel een jaar duren voor je een normale cyclus hebt, dus hoelang je 2de cyclus gaat duren.. ????... (is nog onbekend). Met een beetje geluk is het wel vrij snel normaal en regelmatig, maar dat hoeft niet.. succes!!
alles kan meid! Dat je zwanger bent, dat zou zomaar kunnen. Maar als je stopt met de pil, kan het zijn dat je eerst nog moet "ontpillen", daar kunnen allerlei klachten bij horen die ook lijken op zwangerschapsklachten. tot aan misselijkheid toe in de ochtend en buikpijn!
ha meid. Heb hetzelfde als jou.. sept gestopt met de pil.. daarna 3 keer ongi geweest en nu sinds eind nov niets meer gezien.. testen zijn ook negatief..Ben afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest en hij vond het opzich ook wel vreemd. Moet nu om de week een test doen, omdat het kan zijn dat mijn cyclus nu anders loopt.. ben wel benieuwd. Van mij mag ik dan wel ongi worden, ipv dit onzekere gedoe! x
Je zou inderdaad zwanger kunnen zijn, maar zoals je op dit moment je verhaal omschrijft denk ik eerder dat je lichaam aan het 'ontpillen' is.. Succes in ieder geval!