Hallo! Wij lopen sinds eind september in het ziekenhuis ivm mijn pco en dus geen eisprong. Nu afgelopen cyclus begonnen met Clomid. En afgelopen woensdag bij de gyn geweest en mijn gegroeide ei was weg. Ze zag vocht achter de baarmoeder, dus volgens haar was dit het teken van een eisprong. Ik hoop dus van harte dat het allemaal goed is gegaan (we hebben goed geklust!). Nu sinds de eisprong, heb ik last van steekjes en krampjes in mijn onderbuik, echt ter hoogte van mijn schaamstreek zeg maar. Is dit een verschijnsel dat normaal is na een eisprong (ik heb er immers niet eerder een gehad)? Wie heeft er ook binnenkort de nod? En wie duimt er mee dat het voor ons eindelijk raak is?
Hoi Hoi! Ik duim zeker met je mee! mijn NOD is de 11e....Duim je ook voor mij? Ik zie er eigenlijk heel erg tegen op.... Ik durf niet te zeggen of het bij jou "tekenen" zijn, het zou heel goed kunnen ! maar heb ook heel vaak de tekenen gehad en toen was het niet zo dus ik durf het niet meer te zeggen! Laten we gewoon heeeeeeeeeeeeel hard duimen xxxx
zeker duimen we voor jouw!! Ik heb ook een vriendin met PCOS en weet door haar hoe moeilijk het is!! Zij is al hormonen aan het spuiten!! Dus duim zeker voor je!! En die steken klinken wel als eisprong heb het deze maand voor het eerst gehad!! WE duimen voor iedereen!!!! Succes
Ik duim ook voor jullie! Zeker . De 11e oh das ook al snel, voel je verder al dingen dan? Ik kan er ook wel tegenop zien. Ik moet eerst nog 13 januari bloedprikken en dan krijg ik de 20ste uitslag of mijn eisprong goed is geweest. Maar ik hoop dat ik dan al een positieve test in handen heb .
spannend ik duim hard voor je mee! Wij zijn voor de 3de bezich sinds 29 december dus voor ons zal het nog even duren maar ik hoop voor jou dat het nu gelukt is.