Wie ook lang bezig? +5 jaar.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeFaith, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Zoals het onderwerp al zegt.. Wie is er ook al lang bezig om zwanger te worden?

Wij zijn in juli 2006 gestopt met de pil, sinds okt 2007 in de mmm. Helaas tot nu toe nog geen kleintje van onszelf.

2. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    He, wat naar om te lezen. Succes! Ik ga net beginnen dus kan er niet over meepraten.

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wel lang bezig, maar in vergelijking met jou maar kort. Zijn nu een jaar bezig en net in de mmm.
    Is er bij jullie een aanwijsbare reden waarom het niet lukt?

4. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Heyhey....

Wij zijn inmiddels drie jaar bezig en zitten bijna teee jaar in de mmm. Na twee lange jaren van onderzoeken is er helaas geen oorzaak gevonden. Na drie iui hebben wij zelf besloten door te gaan naar ivf en daar zitten we nu op te wachten.
    Als het goed is hebben we op 11 september onze eerste uitgangsecho.

Zijn jullie ook met ivf oid bezig?

5. HopeFaith

Sanyl, een jaar mmm lijkt ook een eeuwigheid hoor.. Mmm duurt voor je gevoel altijd erg lang.

Daycey, balen geen oorzaak gevonden. Spannend de uitgangs echo. Moet jij hormonen spuiten?

Hier is de oorzaak wel bekend. Beide verminderd vruchtbaar.. Ik heb pcos en mijn vriend traag sperma.
    Zijn dit jaar begonnen met icsi, iui hielp niet en ivf moesten we overslaan ivm de kwaliteit.
    Heb 3 maanden geleden overstimulatie gehad. 1,5 maand geleden reageerde mijn lichaam niet meer op de hormonen en ben ik uiteindelijk deze maand geopereerd om de kleine follikels weg te branden zodat er meer ruimte is op mijn eierstok.

6. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Wat een verhaal. Een hele hoop aan de hand bij jullie! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig erg veel... Je bent nu iig weer in orde van binnen, zoals ik het begrijp, dus ook jullie kunnen er voor gaan!

Ik moet menopur spuiten en pregnyl om mijn eisprong op te wekken en nog twee keer daarna.
    Eigenlijk zouden wij al bezig zijn met ivf, maar ik bleek afgelopen dinsdag een cyste te hebben in mijn eierstok. Deze had ik eerder tijdens iui ook al en die is vanzelf weer weg gegaan. Daar gaan we nu ook weer vanuit! Voor de zekerheid drie weekjes aan de pil, zodat er geen cyste meer kan verschijnen en dan 11 september starten!

7. HopeFaith

We hopen dat ik in orde ben. Ik had eigenlijk al moeten menstrueren na de operatie maar bijna 4 weken later nog niets :( Dacht wel een eisprong te hebben gevoeld, maarja we zullen zien..

Raar hè om nu de pil te moeten slikken? Ik heb dat ook gehad na de overstimulatie. Wist van gekheid gewoon niet meer wanneer ik moest beginnen met de pil haha.

8. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Zu je ongi ook niet later komen door al dat gedoe in je buik? Na een kijkoperatie om te kijken of ik endometriose had, kwam mijn ongi ook twee weken later.

Heel raar om de pil te slikken! Ben hem al drie keer bijna vergeten en dat in een week tijd, haha! Zit gewoon niet meer in mijn systeem...

Ik hoop dat hierna alles in orde is van binnen, zodat we meteen kunnen starten. We hebben net al weer een paar maanden gewacht, want mijn vriend kreeg koorts...:x niets aan te doen, maar wel erg vervelend. Hij was die griep al een paar maanden aan het onderdrukken vanwege iui.

Maar goed, we gaan ervoor! Ik hoop dat we beiden goed nieuws hebben en snel een positieve test hebben!

9. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Pff hopefaith en dacey wat een verhaal. Ik hoop dat het jullie beide snel gegund is.
    Ben geen jaar in de mmm hoor, maar probeer een jaar zwanger te worden en heb afgelopen dinsdag een hsg gehad. Aankomende donderdag de uitslag+alle bloeduitslagen.

10. HopeFaith

Daycey ik ben al bijna een maand verder. Zenuwslopend is het! Hopelijk hebben we snel een posi test in onze handen :D

Sanyi, kreeg je niet gelijk de uitslag van je hcg? Spannend donderdag. Ik zak voor je duimen.

11. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Heel erg zenuwslopend!

Ik ga even wat aandacht aan mijn vriend besteden, heeft hij ook af en toe nodig!:p

Fijne avond!

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    [QUOTE
    Sanyi, kreeg je niet gelijk de uitslag van je hcg? Spannend donderdag. Ik zak voor je duimen.[/QUOTE]

De gyn zei dat het er op het eerste oog goed uitzag, maar dat hij dat met zekerheid kan zeggen wanneer hij de foto's heeft gezien.
    Ben ook erg benieuwd naar mijn bloed. Ik heb sinds april vocht uit mijn borsten, dit hoeft niets te betekenen maar kan duiden op een hormoon stoornis. Dank je!ik duim ook voor jou!

Deel Deze Pagina