Kan het ook zo zijn dat als je zwanger bent, dat je dan toch ongi word? Hoorde dat pas van iemand. (geen mk geworden).
Heb dit ook weleens gehoord, misschien kun je een test doen als je twijfelt .Veel succes ! Groetjes Nana
ik heb dat zelf jammer genoeg tot 2x toe gehad, en beide zwangerschappen gewoon prima verlopen maar dat is meer uitzondering dan regel gelukkig..
Dus bij je vorige 2 zwangerschappen werd je ongi? Gek toch eigenlijk Die kennis van mij werd het maar 1 keer(tijdens zwangerschap), maar ze zei ook dat het voorkwam dat je vaker ongi word en toch al die tijd al zwanger ben! Dus eigenlijk.... weet je nog niet zeker of je nou wel of niet zwanger bent als je ongi word? Nou net wat je zegt, dat komt natuurlijk niet veel voor, dus daar gaan we niet van uit. Maar verwarrend is het wel
Mijn nichtje is de hele tijd gewoon ongesteld geweest, slikte de pil, dus we hadden nooit verwacht dat ze zwanger zou raken. Wel dus. Ze was al 10 weken zwanger toen de huisarts erachter kwam. Ze is nu ruim 20 weken zwanger en het gaat nog goed.