Is er een kans dat....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door toet, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik heb op dag 15 mijn eisprong bijna altijd,nu heb ik op dag 9 onveilig sex gehad,is er een kans dat......ik zwanger ben?

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sja, wel een beetje een vage vraag, maar kans is er altijd. Of de kans groot is, geen idee. Even afwachten nog en dan een testje wagen. Wil je graag zwanger worden?

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    als je ei idd op dag 15 was is de kans niet zo heel groot denk ik. 6 dagen is best lang. Maar ja...niks is onmogelijk.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    zaadcellen kunnen tot 7 dagen blijven leven, dus ja, wat dat betreft is de kans aanwezig. Het hangt dus van de zwemmertjes van je man af. Daarnaast is het ook nog afhankelijk van je eisprong. Misschien komt die vroeger of later. Daarmee neemt de kans toe of af. Je weet het niet eerder dan wanneer je op je nod gaat testen.

5. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    er zijn zelfs uitzonderlijke gevallen waarbij de zaadcellen 10 dagen hebben overleefd... maar 6 dagen is al echt heel lang, hoor. had je rond die dag al vruchtbaar slijm? dan kunnen de zaadcellen namelijk langer overleven.
    ik zit trouwens in hetzelfde schuitje: waarschijnlijk 4 a 5 dagen voor eisprong onveilig geklust. woensdag is mijn menstruatie en ik voel nog geen veranderingen in mijn lichaam, dus ik denk niet dat ik zwanger ben. al zou het heel welkom zijn.

succes met wachten, wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Deel Deze Pagina