Pilletje gehad voor menstruatie opwekken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iggylover, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weet iemand hoe dat zit dan? heb zo'n pilletje gehad 3 x slikken 7 dagen lang en na drie dagen zou ik ongesteld moeten worden....
    volgens de dokter kan ik nu gewoon zwanger worden maar volgens mij is mn cyclus helemaal in de war (zei de dokter ook die wordt expres in de war geschopt)
    nou zou vandaag mn vruchtbaarste dag zijn maar mn vriend zegt ook dat is ook in de war? weten jullie dat?

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    het heet primolut N

3. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Heb ik ook gehad na primolut N en daarna Chlomid, mijn cyclus kwam na het stoppen met de pil helemaal niet meer op gang door een slechte schildklier werking.

Ik heb een templijst bijgehouden en ovulatietesten. Ik wist toen heel goed wanneer mijn vruchtbare dagen waren!
    Zie het resultaat!

Succes,
    Kaat

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb ook premolut gehad.
    Het heeft gewerkt bij me en werd dus ongi
    Maar ik moest stoppen a 5 dage omdat ik bijwerkingen kreeg en ik er echt heel erg last van had van de bijwerkingen.
    Mijn was geadvisteerd om na de premolut de nieuwe cyclus af te wachten maar ben alweer 22 dagen overtijd en echt niet zwanger :(
    Bij mij heeft ie mn cyclus niet echt wakker geschopt helaas.
    Ik hoop dat ie goed aanslaat bij je!
    Hoor er heel veel goede verhalen over :)
    Hopelijk is je cyclus na de premolut kuur weer in orde!

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mn cyclus was perfect hoor, maar 3 juni trouw ik en dan zou ik net ongesteld zijn dus vandaar dat ze met die pillen proberen de boel een week eerder te laten komen

Deel Deze Pagina