wie heeft er hier een micro dermal?

Discussion in 'De lounge' started by lillyenco, May 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

ik vind die dingen zooo mooi! Heb mezelf nu al zo vaak moeten prikken ( hormonen), heb zelf 3 piercings, navel en tong ( en 1 kleine tattoo en 2 wat grotere op mijn rug) dat ik het idee heb dat nu ook wel aan te kunnen! ( en 1 kleine tattoo en 2 wat grotere op mijn rug)

Ik hoor een hoop verhalen over uitgroeien en zelfs ingroeien :O en als dat gebeurd je het eruit moet laten snijden door de huisarts e.d.
    Nu is heb ik met piercings alleen last gehad van mijn navelpiercing, die groeide eruit en ik weet dat het geen pretje is, heb wel weer een nieuwe erin laten zetten...

Nu heb ik een aantal vragen:

- deed het zetten erg pijn? Als ik de filmpjes zie krijg ik kippenvel..
    - hoe lang heb je napijn?
    - blijf je er welleens aan hangen?
    - en voor de dames met een grote cupmaat die er 1 tussen/boven de borsten hebben, heb je daar geen last van als je borsten tegen elkaar aan komen met slapen? Vergroot dat niet de kans op uitgroei?

Ik heb zelf een grote cupmaat en zie het niet zo zitten om daar tussen een litteken te krijgen van een micro dermal die uitgroeit

2. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mijn zusje had er één op haar sleutelbeen. Ik zeg had;), want hij is er 3 keer half uitgezweerd en moest toen steeds eruitgetrokken. Die heeft ze dus nu niet meer.

Ken ook een meisje die hem op de bovnekant van haar pols heeft en die heeft geen problemen.
    Succes!

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
  4. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    een vriendin van mij had er 3 in haar rug laten zetten. Ze had eerst 1 laten zetten en dat ging goed. Toen heeft ze de andere 2 laten zetten en dat leek ook goed tegaan. Op een gegeven moment is het echter gaan ontsteken en is ze met spoed naar de dokter moeten gaan. De dokter had wel nog gezegd dat hij het jammer vond om ze eruit te snijden omdat hij het zo mooi vond haha. Hij vertelde haar ook het volgende: Het punt met dermals is, is dat als er een ontsteking ontstaat die niet weg kan. De dermal sluit zeg maar de weg naar buiten af.

Van iedereen die ik ken is er minsten 1 uitgegroeid. 1`meid is zelfs zo "stoer" dat ze dat ding steeds weer terug duwt...blehhh!!!

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Misschien kun je op www.piercingforum.nl meer info vinden.
    Ik zou trouwens nooit een MD laten uitsnijden bij een huisarts maar ewoon bij een goede piercer/body mods artist

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik heb in het Oranje gereageerd.
    Zelf heb ik er geen, maar een meid die ik goed ken heeft er een.
    En die vertelde t bovenstaande.

Ik zou dan eerder voor je pols of rug kiezen.....

7. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    @Done: De piercer heeft de meid die ik ken juist naar de huisarts gestuurd. Het is immers een kleine operatie en daar is een piercer niet toe opgeleid. Ze mogen ook geen verdoving of antibiotica gebruiken he!

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Ik had er 1 op mijn onderarm en die is er tot 2 keer toe uit gevallen omdat ik ergens achter bleef haken. Dus wil hem niet meer. Maar vind het wel heel mooi!

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vind het mooi, maar vanwege de risico's durf ik het zelf helaas niet aan.

10. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Klopt maar als hij haar heeft door gestuurd moet hij wel echt onstoken zijn geweest (of ze is er ban geweest) normaal hoeft dit namelijk absoluut niet verdooft te worden en niet gehecht te worden,1 kleine snee met een scalpeltje en het is gedaan.
    Mocht iets echt onstoken zijn dan kan het wel zo zijn dat de piercer je doorstuurd maar ze zullen dat niet snel doen.
    Huisartsen hebben namelijk snel iets te smeren en raden je snel aan de piercing eruit te halen waardoor je een onsteking kan insluiten...moet het wel erg zijn wil een goede piercer je doorsturen

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ken heel veel meiden die er 1 of meer HADDEN.. Bij iedereen zijn ze er weer uit gezweerd! Dus ik zou zeggen niet doen! Erg lelijk zo'n dik litteken bultje bij je decolete

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik had er drie en was er erg blij mee. helaas reageerde ik allergisch, dus ze moesten eruit. als ik gestopt ben met mijn medicijnen ga ik het toch weer proberen. Ik vind ze onwijs mooi en de pijn valt alles mee. littekens, tja, die vind ik echt meevallen, ze heeft ze er zelf weer uitgehaald en het is gewoon een puntje, en de pijn valt erg mee.

13. tulip

tulip Niet meer actief

ben ik heel suf dat ik hier dus nog nooit van gehoord had??? Ik ben het even op gaan zoeken. Wel mooi, maar van sommige verhalen wordt je niet vrolijk.

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee hoor tulip je bent niet suf. ik dacht ook....huhhh??? en weet het eigenlijk nog steeds niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen. schieten ze dan zo'n ding in je huid ofzo. kan je beter plakkers gebruiken. minder pijnlijk en geen littekens. de verhalen die ik hier lees zijn meer slecht dan dat het goed afloopt.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier nog een hoor wist het ook NIET;)

Mij trouwens niet gezien met een piersing haha;)

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Ze boren een gaatje met een soort appelboortje, daarin komt een soort schroefdraatje onderhuids en dan draaien ze het diamantje erop.

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik heb er eentje!

Ik vond het zetten opzicht niet echt pijn doen..anders is lekker. Ze zetten dat boortje op je huid en ze draait een paar keer snel voel je niet zo veel van. Dan schuift ze het plaatje eronder daar voelde ik even een gemeen prikje. En toen wast gebeurd. Heb ook een ringetje boven in mijn oor laten piercen en dat vond ik persoonlijk veel pijnlijker:)

Heb hem tussen mijn borsten zitten en heb een grote D cup. Dus niet echt klein:p Maar geen last van hoor. als je ze tegen elkaar drukt voel ik hem niet. Zoon klein steentje.

Heb ook geen last gehad van ontstekingen etc. Piercer waarbij ik hem heb laten zetten heeft hem na het zetten afgedekt met gaas en pleister. En me geadviseerd om hem zo te houden tot hij echt goed vast gegroeid was. Dan heb je niet de kans dat hij ergens achter blijft haken en hij scheurt omdat hij nog niet goed geheeld is. Ik heb hem dus ruim 2.5 week afgedekt gehad en alleen 's avonds en 's ochtends schoon gemaakt met zout water en een watje. Heb er nooit last van en blijf nooit haken maar dat ligt denk ik heel erg aan de plek waarop je hem laat zetten. (pols bijv blijf je veel makkelijker mee haken) Heb wel eens dat mn spons ofzo blijft haken maar als hij eenmaal goed vast zit dan trek je hem er echt niet meer uit hoor;)

Ken ook genoeg mensen waarbij hij trouwens gewoon goed is blijven zitten hoor. Ligt denk ik heel erg aan je piercer en hoe je hem verzorgt na het zetten. Kan me goed voorstellen dat als je hem niet afdekt bij bv je pols je hem er binnen een dag uittrekt als hij nog niet vast gegroeid zit.

Als je er eentje neemt adviseer ik je wel om meteen een reserve steentje te kopen. Want ik heb mijn steentje wel al 2x kwijt geraakt omdat die niet goed vastgedraaid zat:) Erg vervelend als je op vakantie bent.

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ken iemand die had hem op haar pols. Niet lang plezier van gehad want het ging behoorlijk ontsteken/uitgroeien. Nu toch een flinke litteken op haar pols.

19. Justins mama

Justins mama Bekend lid

Feb 9, 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken 8 mensen die er een of meerdere hebben/hadden. Ik kan je alleen vertellen dat 6 ervan ze nu niet meer hebben door ontstekingen ed.
    En het ligt echt niet aan diegene die ze zet, of het bijhouden. Mijn vriendinnen hebben ze niet allemaal door dezelfde laten zetten. En 2 ervan zitten helemaal onder de piercings (geloof dat 1 vriendin er iets van 29 heeft!!) dus die weten echt wel hoe ze ze moeten behandelen...

20. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    @Done: Ja het klopt idd wel dat het bij haar flink ontstoken was. Ze kon er geeneens meer door staan, zo n pijn had ze. De littekens vallen op zich wel mee, maar goed de huid op je rug is wel wat stugger dus dan valt het al minder op.

Share This Page