Pakketje verstuurd via kiala punt

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb iets besteld en wil het hebben! Nu! :p
    Als ik mijn pakketje traceer staat er pakket word getransporteerd.
    Gisteren was het pakket in het sorteercentrum.

Wil dat nu zeggen dat het nu onderweg is naar het kiala afhaalpunt?

Ik wil zo graag die slofjes en trui hebben voor mijn zoontje! Kan niet wachten :)

2. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Als het gisteren in het sorteercentrum is, wordt het vandaag of morgen bezorgd denk ik.. mss kan je eind van de middag ff kijken wat de status is?

3. Birdy88

Birdy88 Actief lid

20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ik denk dat deze onderweg is naar het kiala afhaalpunt. Alhoewel ik bij andere transporteurs meestal iets anders zie staan.

Krijg je een berichtje als het daar afgeleverd is? In ieder geval toch geduldig even afwachten en even je track en trace in de gaten blijven houden haha :D

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik had verleden week een pakketje verstuurd via een kiala punt, heb het verder niet gevolgd of zo hoor.
    Maar dat was maandag op de post gegaan en woensdag is het afghaald, heb het idee dat het sneller gaat als met de dhl.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Je kunt de vestiging waar je het af kunt halen ook altijd even bellen ;)
    De ene keer krijg je een mail of sms zodra ze m gescand hebben en het daar ligt, maar de andere keer krijg je het bericht pas een halve dag later.
    Gewoon ff bellen, misschien ligt het er al en kun je van je aankoop genieten :D

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het pakketje is er! Straks halen :)
    Heb wel nog geen berichtje gekregen maar heb het pakketje net weer getracceerd.
    Gelukkig! Hebben we tenminste een uitstapje vandaag, geen idee wat te doen met dit weer

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

haha :p
    Veel plezier :D

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nu maar hopen dat hij zijn slofjes niet de prullenbak inflikkerd.
    Sokjes houd hij geen seconde aan en met schoenen in huis vind ik ook niet zo gezellig.
    Hij loopt gewoon liefst op zijn blote voetjes op onze hele koude vloer

9. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Mag ik misschien vragen wat voor slofjes je dan heb? En zou graag willen weten of ze helpen, want heb hier ook het probleem van sokjes die geen minuut lang aan kunnen blijven.. :p

Deel Deze Pagina