Hoi Hoi, Even klagen hoor Niet dat ik er wat mee opschiet maar even mijn ei kwijt. Afgelopen donderdag bij Greetz een proefkaartje besteld. Een geboortekaartje. Helaas heb ik hem nu nog steeds niet binnen terwijl Greetz mij dezelfde dag nog heeft gemaild dat hij onderweg zou zijn. Nu valt het mij al een aantal dagen op dat er niet veel post meer aankomt , terwijl er voorheen elke dag wel wat door de brievenbus werd gegooid. Ik heb Greetz gemaild en zij sturen me , op hun kosten , netjes opnieuw het kaartje. Dikke pluim voor Greetz Toch word ik zo pissed-off van die postnl. Krijg er helemaal het rambam van. Zo , mijn ei is gelegd. Nu maar uitbroeden Groetjes Jacq
Ik zou niet weten of ze staken, maar nu je het zegt komt hier ook al de hele week geen post binnen.........Snap dat het vakantie tijd is, maar dat moet toch gewoon door kunnen lopen? Wel knap vervelend voor je in ieder geval.
Ik heb het al anderhalf jaar aan de stok met PostNL! :x Gewoon bellen en keihard klagen - niet dat het helpt, maar het lucht wel mooi op.
Ik zit op een brief van het uwv te wachten.. Maar het enige wat tot nu toe gekomen is is de Veronica gids... En die word niet door postnl bezorgt
Hihi , Dat het jullie nu ook opvalt... Dus ben niet de enige Nu is dit nog een proefkaartje en heb nog wel even de tijd maar je zou toch op iets belangrijks wachten zeg. Het viel mij al op dat de post die bezorgd werd gewoon een week na dagtekening of nog later zelfs werd bezorgd. Normaal is dit toch maar 2/3 dagen. Momenteel komt er helemaal niets meer binnen. Als het kaartje morgen nog niet bezorgd word ga ik ze eens even bellen.
Hier is de post wel geweest, maar alleen met folders... Wacht ook op een pakkethe, volgens mij staken ze alleen bij de pakketdienst, niet bij de gewone post...
Volgens mij zitten ze van de post zelf dan lekker aan de overkant in het park te genieten van een biertje/ijsje. Of misschien zijn ze wel gezamenlijk aan het bbq'en. Snap dat het warm is maar hop hop , beetje doorlopen. Moest ik ook toen ik er jaren geleden werkte
Nu jullie het zeggen ik zit ook nog op post van de staatsloterij te wachten. Die versturen altijd netjes op tijd maar vorige maand en nu dus weer ontvang ik mijn post te laat....
Wat gek inderdaad... hier ook al een week geen post gehad... nu gaat bijna alles digitaal bij ons maar een beetje post krijgen we altijd wel...
Hier brengen ze netjes de hele week al post. Zelf gisteren een pakketje gekregen van de TNTpost. En ik had het zondag besteld.