Vreemd.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Siren84, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    9-2 was mijn nod. 7-2 roze verlies.. Kan dacht ik, ik word 2dgn vroeger ongesteld. Verder gebeurde daarna niks. 8-2 weer wat bruin verlies en erge ongikrampen, nu zet het door dacht ik. Nee dus! 9-2 op nod weer wat bruin met rood... gister klein beetje bruin en vandaag weer niks. Elke x was het verlies weinig, ter grootte van een 10cent muntje in mijn inlegkruisje, even voor een beeld te vormen. Vanmorgen nega testje. Maar verder geen bloedverlies meer... Heb dit nog nooit gehad! Ongi begint altijd met rood gelijk. Een aanloop van 5 dagen naar o.gi zo lijkt me ook vreemd. En vrijdag ongikrampen, liep zowat krom.. Vind ik ook raar??? Iemand raad?

2. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Hoelang ben je al van de pil af

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    5 maanden

4. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Miss zet het nog door ben je er wat teveel mee bezig..of innestelingg maar dat gaat ook niet in etappes lijkt me...vervelend altijd zulke dingen heb het ook wel gehad maar dan zette het wel door uit eindelijk ...heb even geen ander idee sorry

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Teveel mee bezig niet, want we zijn niet bezig voor een 2e. Ivm klachten migraine/tussentijds bloedverlies ben ik gestopt.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Afwachten maar, stel dat het toch een innesteling was..vrijdag die pijn icm dit bloedverlies ..dan kan ik eind deze week een test wagen. Maar eigenlijk hoop ik dat het doorzet... :/

7. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Je bent dus niet aan de pil begrijp ik door de klachten die je daarvan kreeg, hebben jullie verder wel voorbehoedsmiddelen gebruikt? Anders kan het wel zo zijn dat je zwanger bent en dat dit miss toch een innesteling was? Of je lichaam zit nog in de ontpilfase en komt het daarvan. Als je nog niet met een 2e kindje bezig bent, hoop ik dat je menstruatie niet lang op zich laat wachten.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik weet dat er een kans in zou kunnen zitten dat ik zwanger ben geworden deze maand...als ik zo terug reken. Als ik het zeker zou weten van niet zou ik geen test hebben gedaan ;). Maar... Iemand ervaring met zeer licht bloedverlies rond nod en daarna niks meer??? Zwanger of niet?

9. Hello

Hello Lid

29 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde, bij mij begon het op mijn NOD. Na een dag of 4 was het nog steeds niet doorgezet. Toen een testje gedaan en deze was positief! Maar m'n NOD bleek uiteindelijk later te zijn, bij de echo ben ik 9 dagen terug gezet....

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Het kan ook zijn dat je er teveel mee bezig bent? Je zal moeten afwachten...

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hi hello

Had jij vanaf nod ook bruinverlies of net als ik roze en 1druppel rood?

12. Hello

Hello Lid

29 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het begon met donkerroze slijm, de dagen erop ook echt bloed (niet veel) en oud bloed (bruin).

Deel Deze Pagina