ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos87, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos87

    roos87 Nieuw lid

    24 jan 2006
    3
    0
    0
    Groningen
    hallo allemaal...ik ben 2 januari voor het laatst ongesteld geworden en ben vanaf dat moment gestopt met de pil. Ik heb 4 jaar lang microgon 30 geslikt. Heeft het ontpillen ook effect op hoe lang je de pil heb geslikt? en heb je vanaf je eerste natuurlijke ongesteldheid meer kans op zwangerschap? Ik hoop op een reactie! :D
     
  2. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi roos87,

    Het is voor iedereen verschillend hoe lang je aan het ontpillen bent ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft hoe lang je de pil geslikt hebt. En de kans is niet perse groter als je je eerste natuurlijke menstruatie hebt gehad maar dan kun je beter berekenen wanneer je je eisprong hebt en weet je hoelang je cyclus ongeveer is en dat is wel wat handiger!

    Succes

    Liefs,

    Beauty
     
  3. roos87

    roos87 Nieuw lid

    24 jan 2006
    3
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor je reactie!!

    Ik heb mijn eisprong gehad op de verwachte datum van een cycles van 28 dagen. De 14 of 15e dacht ik. Zou dat kunnen betekenen dat ik gewoon ongesteld word eind deze week of kan het alsnog heel lang duren?

    Liefs Roos ;)
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dat is bij iedereen verschillend roos87, ik had geluk en werd gelukkig gelijk na het stoppen van de pil normaal ongesteld. Maar er zijn ook meiden hier op het forum die er wel een paar maanden op hebben moeten wachten. Hopelijk komen ze voor jou gewoon normaal en snel!
    Liefs, misspuma
     
  5. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    bij mij kwam het ook precies op het goede moment weer... ik hoop echt dat het bij jou ook zo is!!
     
  6. roos87

    roos87 Nieuw lid

    24 jan 2006
    3
    0
    0
    Groningen
    Ja ik hoop het ook..

    Nou ik zal het wel merken want moet het dan aankomend weekend worden.. het ontpillen is wel vervelend want je krijgt dan wel gauw hoop dat je zwanger bent..

    nogmaals bedankt voor jullie reactie!

    liefs roos
     
  7. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    hoi roos ik had ook last van het ontpillen wel lastig maar ben ook normaal ongesteld geworden hopen voor je dat jij dat ook word :D anita suc6 verder allemaal :p
     

Deel Deze Pagina