Wie doet er ook een geslachtsbepaling? Wij hebben m 5 december en het lijkt zo dichtbij, maar jeetje wat duurt het toch lang! En dan nog hopen dat frummel er goed voor ligt!
Herkenbaar! Ik heb nu een 12 weken echo ( fotoboek ) en probeer een nub te ontdekken omdat ik bijna niet meer kan wachten tot december.....
Zag m voorbij komen! Hier de NUB twijfelachtig een jongen, vindt de NUB alles alleen nog maar onzekerder maken
Ja, ik eigenlijk ook! Want uiteindelijk lees je dat het ook heel anders kan uitpakken, dus weet je uiteindelijk toch nog niks..... En ons kleintje ligt ook nog eens kaarsrecht, dus ik weet totaal niet hoe ik de NUB dan moet interpreteren. Wij hebben over 3 weken een bepaling Heb jij ook ergens je NUB foto staan, of uit twijfel maar weer weggehaald?
Hij staat ergens bij het topic maar zal m nog plaatsen hier Ik kan m amper ontdekken maargoed.. Hier nog 23 dagen
Ik vind het ook moeilijk, kan er ook niets over zeggen Hier nog 21 dagen! Ik merkte overigens wel dat het me helemaal niets uitmaakt of ik een zoon of dochter krijg. Was al zo blij dat het allemaal goed was, dat ik de rest opslag vergeten was!
Nee het maakt mij ook niet uit! Een meisje is gewoon weer anders, snapje? Lekker shoppen tuttelen, maar twee jongens is ook zo stoer!
Hier is de spanning ook aanwezig! Ik heb de geslachtsbepaling de 25e. En jeetje wat gaat de tijd toch langzaam..
Hier durfde ze het vorige keer niet zeker te zeggen, hoop dat het volgende week wel gewoon lukt, wil nou toch wel eens van het inhouden en de unisex-pakjes af..
Spannend he! Hier de 23e zo benieuwd of alles goed is en of we kunnen zien of het een jongen of meisje is gericht gaan shoppen, leuk!
Ik heb morgen een echo, meiden die een echo opleiding doen gaan op mij oefenen met echo's maken Beebje was de laatste keer erg eigenwijs, de nub kregen zij er niet op. Mijn eigen vk wel, en dat leek op een meisjes nub. Ik ben benieuwd of de meiden morgen wel iets kunnen zien! En ze mogen het over 2 weken nog eens proberen. Anders hebben we pech en moet ik wachten tot de 20 weken echo, 24 december pas pfff wachten duurt zo lang..
Ja was heel leuk! De meiden moesten dit keer oefenen om het hartje goed te zien en de omtrek van hoofd en buik te meten. Erg leuk! Natuurlijk gevraagd of ze even tussen de beentjes wilde kijken maar deze uk heeft t de meiden niet makkelijk gemaakt! Springen, draaien, zwaaien alles behalve lekker stil liggen en als ze t wel deed, lag ze natuurlijk precies verkeerd Het is nog erg vroeg, maar het lijkt erop dat we een meisje krijgen! Over 2 weken mag ik er weer naar toe, ben benieuwd of ze dan wel mee werkt