Mirena gezakt.. de pil.. maar..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Monic, 8 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames!

    Ben trotse mama van twee dames. Oudste is 3 jaar en de andere is 11 maandjes oud.

    Nou heb ik 5 juli een mirena laten zetten, maar heb 3 maanden lang iedere dag gevloed! Heb een maand nadat het gezet was een controle gehad maar alles zag er prima uit.. ben daarna nog een keer gegaan omdat mijn gevoel gewoon niets goed zei maar toch bleek het goed te zitten. Iets ging er niet goed omdat ik toch echt buikpijn had en het bloeden aan bleef houden.. nou.. er werd mij verteld dat het normaal is om drie maanden te vloeden (ik had dat dus iedere dag waardoor ik ook niet wist wanneer ik nou ongi was en wanneer niet bij wijze van) en op de dag dat het drie maanden gezet was ging ik terug en zei de gyn dat hij iets gezakt was.. niet heel erg, maar wel wat gezakt.. ze zei wel dat ik waarschijnlijk gewoon beschermd was maar oke. Ze vond dat er ook teveel bloed te zien was down there, dus hup dat ding eruit en aan de pil (zelfde dag nog begonnen met de microgynon 30).

    Die dag niet gebloed.. voelde me echt een stuk lichter! Dag erna en vandaag gebloed maar nu lijkt het weer minder te worden. Vooral oud bloed..

    Maar nu komt het. Gisterenavond werd ik echt uit het niets kotsmisselijk dat ik ook idd moest kotsen! Ik heb dat echt NOOIT! Zelfs tijdens mijn afgelopen zwangerschappen niet gehad.. of ja echt met een hand te tellen in totaal. Vannacht ook wakker geworden en echt misselijk gewoon.. ‘s ochtends een test gehaald en negatief.. ergens lucht dat me op, maar mijn gevoel.. mijn rug en buikpijn.. ik heb dat echt alleen als ik zwangerben.

    Vooral mijn rugpijn! Plus merk ik dat ik veel meer bezig ben met schoonmaken en dat doe ik ook echt meeer tijdens mijn zwangerschappen.

    Ergens weet ik dat het niet mogelijk zou moeten zijn want we hebben de pil en de spiraal gehad (slik de pil geeoon braaf).. maar toch knaagt er wat.. ik weet wel dat ik veel vurhctbare slijm had een a twee dagen voorsat i mijn spiraal eruit had laten halen, hebben toen ook seks gehad maarjah of dat vruchtbare sljjm ook duid op een eventuele ei?.. ik bedoel ik heb zoveel bloed slijm etc. Verloren dat ik het ook alleemaal niet meer weet. Ook ecjt geen jdee over waar ik in mijn cyclus zit omdat ik dus gewoon continu gebloed heb..

    Pff wat denken jullie?
     
  2. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh en even voor de duidelijkheid.. ik heb een hele prille mk gehad waarvan geen een test zei dat ik zwanger was voor nod, ennmijn gevoelens echt aangaven dat ik zwanger was. Toen op nod ongesteld geworden (en dacht dus dat ik me vergist had), maar na 11 dagen ‘ongesteld’ te zijn geweest getest en had ik toen een duidelijke tweede streepje op een zw test wat later natuurlijk minder werd omdat het een mk was helaas..
     
  3. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Alles kan zeker als je zelf zegt een vroege miskraam te hebben gehad met een blanke test, Het enige wat je kan doen is over een paar dagen weer testen .Na een paar dagen symptomen komt er wel een streep anders misschien een griepje?
     
  4. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja griep ook aan gedacht, maar heb verdef nergens last van eigenlijk. Ook geen verkoude neus ofzo..

    Ja ik had dus een positieve test op de elfde dag van mijn ongi (was dus gewoon een miskraam vandaar zoveel dagen bloedverlies), maar voor mijn nod heel vroeg had ik al t idee zwanger te zijn maar geen een test bevestigde dag.. heel raar was dat.
     
  5. Eruanna

    Eruanna Bekend lid

    13 mei 2013
    918
    903
    93
    Kan dat geweest zijn omdat de zwangerschap niet goed ging, en er dus niet de "normale" hoeveelheid hormonen in je urine zat die hoorde bij de termijn?
     
  6. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja dat klopt idd..

    Nou ik ga morgen even een testje doen. denk ergens me van alles in te beelden door de switch van spiraal naar pil (en de bijbehorende hormonen.. maar wil t even zeker weten
     
  7. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    A fijn. Een tweede streep. Hij lijkt alleen grijzig. Wat vinden jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik zie wel een heel lichte streep ja... Even afwachten of het een echte is?
     
  9. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Hoelang is de tijd tussen de pil en de seks? Want de pil beschermt namelijk niet meteen, dat kan even duren.

    Ik zie ook een licht streepje en moet bekennen dat ik al 3 predictor tests heb versleten en dit nog niet heb mee gemaakt...
     

Deel Deze Pagina