Is er hier al iemand bij BellPhoto geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door ratatosk, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb in een pakket een bon gehad voor een gratis foto en heb voor volgende week een afspraak gemaakt.
    Heeft er al iemand ervaringen met hun en hoe gaat het in zijn werk?
    Krijg je echt gratis een foto+shoot of moet je toch iets betalen?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat is tohc bij v&d? dat heb ik wel laten doen, maar tuurlijk zit er een addertje onder het gras, de shoot en foto zijn gratis, maar de gratis foto is niet de mooiste foto. en de andere fotos laten ze je ook zien. ik heb toen wel het hele paket genomen, ook al zat er wat mindere bij, die heb ik weg gegeven aan opa en omas die zijn daar wel blij mee. ze was toen iets van 3mnd oud. vorig jaar ook laten doen maar dan in de winkel/supermarkt.

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zelf (nog) geen ervaring met Bell, toevallig stonden ze hier van de week bij de Jan Linders kindertjes te fotograferen. Op het bord wat daar bij stond, was te lezen dat je wel € 2,50 aan verwerkingskosten o.i.d. moest betalen, maar dat de foto die je daarna kreeg, gratis was. Of je dan zelf ook de mooiste uit mag zoeken, weet ik niet...

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Zoiets verwachtte ik inderdaad al.
    Wat kost zo'n pakket? Ik kan het nergens terug vinden op de site..

5. tulip

tulip Niet meer actief

hier was het 2,50 voor de shoot en je krijgt dan 1 foto (door hen bepaald) gratis. Hier was de gratis foto schitterend, beide keren. De eerste keer heb ik er zelf 1 foto bijgenomen en dat vrouwtje was ook echt heel aardig, niks verplicht he, kijk maar of je het wat vind. Maar de 2e keer had ik bij het ophalen echt een draak, die deed heel pinnig dat we geen andere foto's namen. Dus een goede en een slechte ervaring.

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben 2x met de oudste foto's laten maken bij de ah en dan kreeg je er een gratis en de rest was vrijblijvend. Nou wij zijn 12x met het hele pakket naar buiten gelopen. Kost wel wat maar het waren zo een leuke foto's, ze doen ook echt moeite om mooie foto's te maken.

Ze zijn nou al 2 jaar niet hier geweest maar ik zit er wel op te wachten.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier 2 keer zo'n actie meegemaakt,

de eerste keer was mijn zoon 6 maanden, de gratis foto van niet zo.... maar goed, we hebben toen 1 foto erbij gekocht en ook de pasfoto's dit was toen bij elkaar 36 euro. aardige man die het ons verkocht en verplichte ons tot niets.

de 2e keer was zoonlief 16 maand, en waren echt super leuke foto's geworden, hij bleef maar lachen en lachen, dus ook de gratis foto was super,
    omdat het bijna vaderdag was had heb ik manlief meegenomen dat hij foto's mocht uitzoeken die hij mooi vond en deze zou hij dan voor vaderdag krijgen ( met van de kinderen natuurlijk nog iets extra's ;))

hij heeft 3 mooie foto's uitgezocht en het rijtje pasfoto's.... toen zaten we al op 79 euro !!!

het hele pakket was 310 euro aan foto's apart kopen laat maar zeggen, maar als je dan het hele pakket nam kreeg je korting en hoefden we maar 250 euro te betalen....

we hebben vriendelijk bedankt het bij de 3 foto's gelaten... de vrouw vond het belachelijk dat we zo'n mooie kans lieten liggen, wil je mooie foto's van je kindje of niet ??

toen hebben we gauw betaald en zijn heeeeel gauw weer weggegaan :p

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    310 voor het hele pakket is wel erg veel, wij hadden het hele pakket voor iets meer dan 100 euro en dan was de korting er al af.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben het ook twee keer gedaan.

Eerste keer met 5 maanden. We kregen toen de gratis foto en een wk foto (omdat dat toen net was). Een foto er bij gekocht en toen hadden we ook een foto gewonnen. Dus we hadden uiteindelijk 4 foto's voor iets van 30 euro.

Tweede keer met 10 maanden, toen ook maar 1 foto erbij genomen. Deden ze ook niet moeilijk over.

Moet er wel bij zeggen dat best druk was beide keren.

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Als je bij V&D bent (weet niet hoe het met die in de supermarkt gaat), wordt van te voren bepaald welk foto gratis is. Volgens mij is dat de eerste. Dus dan maken ze een setting met je kind er in en de foto die ze dan maken is gratis. Je hebt dus mazzel of niet.
    Verder ben je nooit verplicht de rest van de serie af te nemen en je betaald ook geen kosten voor de shoot. Je moet wel sterk in je schoenen staan om alles te laten liggen ;).

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook gedaan (alleen wel de hele set gekocht behalve de canvasdoeken). Complete set was 99 euro. Mooie foto's, ook aardig wat en volgens mij niet heel duur voor het geld.

12. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het ook 2 keer laten doen. Wij wilden graag foto's van ons gezin samen hebben. Bij de eerste keer bleek de gratis foto de leukste foto die erbij zat. We hebben toen 2 foto's erbij gekocht.

De tweede keer waren bijna alle foto's leuk (inclusief de gratis foto) en toen hebben we er wat meer genomen. Al met al is het wel duur, maar je hebt dan wel hele mooi foto's. Hier beide keren een leuke ervaring.

Een vriendin van mij heeft de fotosessie ook met haar kinderen gedaan en vond alleen de gratis foto mooi. Ze heeft dus alleen die foto meegenomen. Hier waren ze minder blij mee, maar ze heeft er geen problemen door gekregen. Ik zou dat zelf niet zo snel doen overigens.

Als je gaat zou ik wel proberen om je kind in of op allerlei dingen of objecten te laten fotograferen. Zelf kun je namelijk wel mooie close-up foto's maken met je eigen camera. Maar een foto in een kist of kratje met mooie dingen eromheen en een goede belichting e.d. is wat lastiger.

Iets wat je zelf kan doen thuis: baby met alleen een luiertje aan op een wit lakentje leggen. Het liefst met zoveel mogelijk daglicht (bijvoorbeeld bij een raam) en dan zo'n (veren)boa om het hoofdje of lijfje heen leggen/draaien. Dit vinden ze lekker kriebelen en dan krijg je automatisch een lach! En dan inzoomen op het hoofdje met boa eromheen. Super schattige foto's kun je dan maken. Probeer de foto's dan ook eens vanaf de grond naast het kindje te maken i.p.v. alleen boven het kindje. Dit kun je ook met een iets oudere baby of kindje doen, alleen zal er dan niet meer heel veel over blijven van je boa hahaha. Maar het maakt wel dat je leuke foto's krijgt ;)

groetjes
    van
    Hamtaro

13. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Wat een verschil in prijzen voor een compleet pakket! de een klaar voor 99,- en de ander rond de 300,- ? zelf hebben wij vorig jaar dit ook bij de v&d laten doen. Ik weet alleen nog dat ik voor het hele pakket iets meer dan 200,- kwijt zou zijn incl. alle foto's op schijf.
    Maar vond zeker de meeste foto's niet mooi genomen. Heb 4 foto's genomen en was 90,- kwijt. De gratis foto was trouwens wel heel mooi :)
    Als ik nog eens een shoot wil laten doen, zal ik niet snel terug gaan naar bellphoto vond het best prijzig.

14. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik ben heel tevreden over bell....
    ik heb 2x een sessie bij bell gedaan... en zw waren daar heel geduldig, lief, erg mee denkend! had zelfs rustig de tijd om tussendoor de kleine te voeden, omdat ze bleef huilen!
    heb ook 1x een sessie bij een supermarkt gedaan en hoewel de foto's ook redelijk mooi zijn, was ik totaal niet tevreden.. heel ongeduldig; zelfs een beetje boos worden tegen mijn dochter van anderhalf dat ze niet stil bleef zitten!!!
    en qua prijs was ik bij beide ongeveer hetzelfde kwijt voor de hele serie!

Deel Deze Pagina