Ik ben zoooooo trots op Ewout, hij is dus uitgekozen om de reclame spot op te nemen voor de voedingwijzer!!! Hij moet zaterdag de spot opnemen in Adam! Vind het echt zo knap van hem!!! Hij heeft 2 voor ronde's overleefd, en hij was gewoon de beste van die 2 groepen jongens! Ik had het echt nooit verwacht natuurlijk. Nu komen ze morgen hier thuis om de kleding door te passen, en dan zaterdag de opname! Ik zal jullie laten weten hoe het was natuurlijk, en wanneer het word uitgezonden
Hi, ja klopt hij heeft ook een tijdje als Valentijn in GTST gespeeld, maar toen was hij nog net geen jaar, dus dat is alweer een tijdje geleden8)
Leuk zeg, wat zal je trots zijn Ik vraag me alleen af, hoe kom je erbij om dit soort dingen met hem te gaan doen? Is hij 'gevraagd' of hebben jullie zelf het initiatief genomen? Ik kan me nl helemaal niet voorstellen dat ik met een kleintje van nog geen jaar naar een studio zou gaan (geen aanval hoor, gewoon nieuwsgierigheid)
Ik heb Ewout ingeschreven bij een modellenburo speciaal voor kinderen, omdat ik gewoon erg veel werd aangesproken op straat. Door wildvreemde mensen, dat ze hem zo'n knap kindje vonden. Dat zie je zelf als ouder toch heel anders natuurlijk, maar omdat ze dat bleven zeggen (zelfs in het buitenland waar we op vakantie waren) hebben we hem toch ingeschreven bij het buro. En met succes want Ewout is heel regelmatig gevraagd voor reclame folders en op internet voor oa. Olilly en Zeeman en Wehkamp en zo. En hij is toen ook gevraagd voor GTST toen hij 11 mnd. was. En nu dus voor deze comercial. Ewout vind het zelf helemaal geweldig, en dat vind ik het aller belangrijkste natuurlijk. Als hij het niet leuk zou vinden stop ik er mee natuurlijk. Marijn staat ook ingeschreven, maar hij heeft tot nu toe helaas geen opdrachten gehad. Om 12 uur komen er wat mensen van de studio om kleding door te passen met Ewout (wel fijn hoor dat ze hier naar toe komen). Morgen de opname van Ewout's TV comercial!!!
Wat cool zeg Bij wat voor bureau is hij ingeschreven als ik vragen mag, ik krijg namelijk met kyano ook altijd complimentjes dat hij er foto geniek uit ziet en dat we daar echt iets mee moeten gaan doen, ik twijfel alleen of het echt zo is .. Ik zal ff 2 foto's laten zien .. De eerste is gemaakt toen hij nog geen jaar was en de tweede is van laatst ( 2 jaar )
@Mouschy, ik ben eigenlijk heel benieuwd of Ewout er ook nog wat aan verdiend, en wat zoiets eigenlijk betaald.
Chantal wat een mooie man heb je ook zeg! Je kan het toch altijd proberen? Inschrijven is niet zo duur vind ik kost 15 euro en dan worden er daar tig foto's van hem gemaakt voor op internet. En dan sta je een jaar ingeschreven. Dan merk je vanzelf of er vraag naar is of niet. Maar wat mij ook duidelijk is geworden, dat niet alle MATEN (dus geen leeftijden) worden gevraagd. Tussen 1 en 2,5 jaar word er zeer weinig naar gevraagd. Vanaf een jaar of 3 pas weer, en maat 104 is erg populair. Voor de andere vragen je kan kijken op; www.thekids.nl Ewout heeft dus net z'n kleertjes gepast voor morgen. Hij krijgt een leuk setje aan van Rainbowbabies, dat koop ik ook vaak voor hem haha. Dus dat was wel leuk! Alleen dit is dan niet bedrukt, maar gewoon een leuk shirtje met rood en blauw. En een groene broek die word ingekort tot 3 kwart.
Bedankt voor je reactie ik ga gelijk eens kijken laat je ons wel ff weten wanneer de commercial op tv komt ..
Nog ff een vraagje, ik zie op die site een prijslijst staan ik neem aan dat dat niet voor mij is maar voor de mensen die hem misschien willen boeken oid ?? Toch ??
@ mouschy: leukkk dat je kindje in het spotje komt!! en ik heb even in je foto album gespiekt, schattig hoor!! en btw.. je hebt echt een flinke buik zeg!!! (niet negatief hoor haha )
Moesje haha nee ik heb ook echt een mega buik pff van mij mag hij ook echt komen hoor. Maar heb (weer) veel vrucht water. Dat had ik bij de andere jongens ook Maar nog een weekje blijven zitten zou nu wel goed uitkomen! En dan mag hij komen hoor haha. Chantal, dat is me ook niet helemaal duidelijk, maar je kan ze altijd ff bellen natuurlijk. Dit is ook de eerste keer voor ons dat hij op TV komt via the kids. Want in GTST was via Harry Klooster. Ik zal nog ff een leuke foto van Ewout in mijn album zetten dat hij op de vogel stok zit voor de repetities voor de comercial.
wat leuk zeg! als je kindje het ook leuk vindt, super! ik ga goed opletten bij de reclames.. weet je al wanneer die uitkomt?
Ja ben ook een super trotse moeder, echt ongelovelijk, had dit ook nooit mogen dromen natuurlijk! Morgen is de opname dus dan hoor ik natuurlijk wanneer het word uitgezonden (hoop ik). En hij moet woensdag ook weer naar de studio voor geluids opname. Dan maken ze daar een reclame spotje van voor op de radio Heb nieuwe foto's in mijn album gezet